1

Onderwerp: Wie herkent mij?

Ik ben gemaakt bij Taart en Trends, een week of wat geleden.
Ik heb al die tijd onder een stolp gestaan, tot Jozien een kasteel maakte waar ik over waken kan.

Mijn vleugels braken tijdens het maken voortdurend af (weet je nog Wietske :D) En natuurlijk ook weer toen ik op de taart werd gezet, vandaar dat mijn vleugel een beetje rare onderkant heeft....

Mijn kasteeltaart is vandaag opgegeten door een bende hongerige jongetjes van 10, ik waak nu alleen over de resten.

Hij was gevuld met toffeecreme, mango en lemoncurd (biscuitgedeelte onder) en met frambozenjam en witte chocopasta (de torens van cake). Gestut met chocosticks...

Groetjes, Draak!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8XYEWMEX.jpg

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: Wie herkent mij?

Wat leuk zeg!!! Heel goed gedaan!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

3

mooi gemaakt zeg!heel leuk!!vleugel zie je niks meer van hoor!!
groetjes danielle

4

OOOOH Jozien, Wat is het een prachtig geheel!!! SUPER!!!! Mijn draak had de rit van 2 uur niet overleefd :S Maar die van jou is erg mooi!

Een topper!!!

5

Nou Draak... jammer dat je nu alleen nog maar over de resten kan waken... ;)
Je had een prachtige taart onder je hoede!! Dat heeft je 'creator' heel gaaf gedaan!! :thumb:
En, blijf jij nou over voor een volgend kasteel of .... sorry... wil je niet bang maken, maarre... je bent tenslotte eetbaar...:O

6

Wat mooi zeg. Echt knap werk!

Groetjes Tweety!

7

Echt heeel mooi gemaakt !

8

Oooh wat GOED !!!!! Hij LEEFT !!!!  SUPER gedaan Jozien... en die vleugels dat is toch super !!!

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

9

Geweldig!
De draak is super en het kasteel waarover hij waakt is ook al zo'n prachtstuk!

10

Wauwwww.. wat staat ie geweldig op je kasteeltaart :) Een heel mooi geheel, en je vleugels, daar zie je echt niks van hoor!  Echt :thumb:

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

11

Hij is LEUK Jozien! En wat een lekkere vullingen ook, die ga ik onthouden!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

12

Heeel gaaf! Ik vind het onwijs mooi dat het kasteel heel sober van kleur is en de draak juist heel fel, geeft een mooi effect!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

13

h

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

14

Wat een super taart! Heel mooi je kasteel en de draak is ook stoer (en heel mooi) :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

15

Wat een gezellig kasteel! Niet zo'n onneembare vesting, maar een uitnodigende burcht! Beetje griezelig dan toch die draak met z'n vuur :S .... Maar hij heeft toegestaan dat de jongens lekker gesnoept hebben, dus zo gevaarlijk is 'ie ook weer niet :) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

16

Dag Draak!

ook kijk je heel vervaarlijk uit je ogen, en spuwt je bek vuur... ik vind je wel heel mooi en lief! En het feit dat je de "bende van 10 jarigen" van de schitterende burcht hebt laten eten geeft duidelijk aan dat je een goed hart hebt!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

zohe draak jij hebt (of moet ik zeggen had ;)) een mooi kasteel zeg om over te waken. Ik vrees dat je hebt moeten falen met het waken en er een ruine over is ;)

18

Zo wat cool zeg! echt een toppertje.

19

wow wat leuk dat het broertje van mijn creatie nog wel leeft! en uiteindelijk wel een kasteel heeft gekregen waar ie over mocht waken!.

De reis had ie trouwens prima doorstaan (behalve de vleugels en vlammen, maar gelukkig waren er reserve) maar na een week onder de stolp heeft ie alsnog de geest gegeven en is zijn nek afgebroken van zijn romp.

die vleugels daar zie je niets van, alleen degene die hem ontworpen hebben en ook geboetseerd hebben weten hoe hij er net iets anders uit zou moeten zien. ;)

greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart

20 Laatst bewerkt door ria (09-12-2007 22:14)

Beste draak,

Helemaal terug naar de middeleeuwen, je was vast in je element!
bij zo'n mooi kasteel, je bent echt verwend.
Nu bij een ruïne of overblijfselen van een goed leven ? ;)
Ach voor een middeleeuwse draak is dat een bekend gegeven :D

Jozien heel geslaagd!!

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

21

Hij is geweldig Jozien! Ik dacht, het wordt weer een "Wie herkent mij want ik weet niet zeker of ik wel lijk" verhaal, maar dit is heel wat anders!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

22

Hij is heel mooi en je kasteel heeft inderdaad een orginele vorm, weer eens wat anders, heel leuk!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

heel mooi kasteel jozien!
goed strak geworden die torens!
en de draak nou dat is een schatje of mag je dat van een draak niet zeggen.

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

24

Je hebt maar een mooi kasteel onder je hoede gekregen, draak!! Maar je moet er wel beter op letten hoor, want voor je het weet is hij opgegeten en heb je niets meer om te bewaken!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

25

Zo jij hebt een leuke taak gekregen met het bewaken van dit geweldige kasteel, gelukkig heb je het er beter afgebracht dan de draak van Paul, die is door grijpgrage kinderhandjes van ons neefje oa onthoofd en de rest bespaar ik je maar.