1

Onderwerp: Nog een nieuwe limburgse erbij

Hallo Mensen,

Stom toevallig ben ik jullie forum tegen gekomen en na een aantal keer meegelezen te hebben,heb ik besloten om me ook aan te melden.
Ik ben 35 jaar en woon samen met mijn toekomstige echtgenoot(we trouwen in April 2008 :-))en 2 honden,2 katten en 1 konijn in het mooie Mestreech.(Maastricht)
Door jullie forum ben ik erg enthousiast geworden en wil me dan ook gaan begeven in de creatieve en vooral lekkere wereld van het bakken.
Ben erg creatief aangelegd(sieraden maken,3-d kaarten maken enz)en ben door jullie forum op het idee gekomen om in ieder geval onze eigen bruidstaart te gaan maken.Ik zal een hoop moeten leren maar denk dat dat wel lukt als ik maar weet hoe het moet haha.Mocht ik er niet uitkomen dan zullen jullie wel berichtjes van me lezen!

Groetjes Knubje

Groetjes Angelique

2

Re: Nog een nieuwe limburgse erbij

Welkom !!!
Welkom op dit verslavend forum van een verslavende hobby!! (zo, nu kan je niet meer zeggen dat je het niet wist!)
Wat leuk dat er weer een Limburgse erbij komt! Langzaam maar zeker komt het hier nu ook een beetje op! (Net zoals de Maas ;))
We kijken natuurlijk uit naar je creacties die je gaat maken! Gebruik de FAQ en de zoekfunctie. Mocht je het dan nog niet vinden gewoon je vraag posten!
Nog veel plezier met je voorbereidingen voor jullie huwelijk!

3

Dankjewel Nathalie.
Van de week ga ik proberen aan mijn eerste creatie te beginnen.Heb al verschillende spulletjes besteld via de webshop en heb de ingredienten ook al in huis gehaald.Kijken of het me lukt.
Zou op zich wel moeten lukken want mijn opa is bakker =)

Ik ga proberen een taart voor mijn moeder te maken.Die komt terug van vakantie dus leek me wel een leuk idee.
In ieder geval zal ik hier nog veel lezen om leuke ideeen op te doen enz.

Groetjes Knubje

Groetjes Angelique

4

Welkom op het verslavende forum, het is hier z

5

Kijk aan: je eigen bruidstaart... wat een geweldig idee!

Ik kijk er nu al naar uit... en wens je dus veel succes maar vooral plezier bij al je (jullie) voorbereidingen voor jullie huwelijk (en de taart natuurlijk... )

Enne... uiteraard ook: welkom hier!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl