1

Onderwerp: Eindelijk ganache geprobeerd

Mijn schoonouders kwamen vandaag op visite, dus tijd voor een taart ;)
En ik wou al zo lang ganache proberen!
Ik had een keer een dun biscuit gebakken in een braadslede met de overblijfsels deeg. Deze uit de diepvries gehaald en in 3 stukken gesneden. stukken op elkaar gelegd, gevuld met banketbakkersroom en aardbeienvlaaienvulling. Afgestreken met roombotercreme. Bekleed met marsepein en daaroverheen ganache. Leuke bloemetjes uitgestoken met een paar van de suikerparels erop gedaan en klaar was kees.
Jeeeeetje, wat is dat heerlijk zeg!

http://www.salomina.nl/S_C_DSC06562.jpg/S_C_DSC06562-full.jpg

bedankt voor het kijken!

Groetjes Tweety!

2

Re: Eindelijk ganache geprobeerd

Wat een vrolijk taartje!
En leuk dat je onder de ganache marsepein hebt gedaan, dat lijkt me heerlijk! En je krijgt de ganache dan volgens mij nog strakker! Ga ik eens even onthouden!

3

Wat een gezellig vrolijk taartje!
Klinkt ook erg lekker!!

4

Ini schreef:

En leuk dat je onder de ganache marsepein hebt gedaan, dat lijkt me heerlijk! En je krijgt de ganache dan volgens mij nog strakker!

Dit had ik inderdaad ook een keer hier op de forum gelezen, eerst laagje marsepein en dan ganache overheen voor een mooi strak effect. Ik moet zeggen dat het wel makkelijk is, maar maakt het wel machtig.

Groetjes Tweety!

5

Erg mooi!!! En klinkt idd heeeerlijk!

6

leuk is ie zeg !!!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

7

Mmmmm :9 :9

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Wat leuk Sal ! Heel lekker lijkt me en mooi resultaat. ga dat ook eens proberen bij mij loopt de botercreme nog wel eens door onder de ganache !

9

Dat klinkt erg lekker!!! Vrolijke taart is het geworden!

groetjes Elma en Dani

10

Dat zal inderdaad machtig geweest zijn!

Marsepein onder de ganache... had ik nog niet eerder van gehoord! Krijg je de ganache wel strak erop, dat geloof ik!

Ziet er trouwens heel mooi uit Sal... en lekkerrrrrr :9 :Y

Ik kan alleen niet zo goed inschatten wat de grootte precies is, 't lijkt me zo'n knots van een taart! Of vergis ik me nou?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

Koenie schreef:

Dat zal inderdaad machtig geweest zijn!

Marsepein onder de ganache... had ik nog niet eerder van gehoord! Krijg je de ganache wel strak erop, dat geloof ik!

Ziet er trouwens heel mooi uit Sal... en lekkerrrrrr :9 :Y

Ik kan alleen niet zo goed inschatten wat de grootte precies is, 't lijkt me zo'n knots van een taart! Of vergis ik me nou?

Tis ongeveer 20cm lang, 7,5 cm breed en 7,5cm hoog

Groetjes Tweety!