Onderwerp: Lightsaber
Grrrr... rot-taart, maar je moet wat voor je zoontje die 7 wordt en helemaal gek is van Star Wars h
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lightsaber
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Grrrr... rot-taart, maar je moet wat voor je zoontje die 7 wordt en helemaal gek is van Star Wars h
Wat een klus zeg, zo'n lange taart! Maar je zoontje straalt helemaal dus je missie is geslaagd.
Wat een idee! Lijkt me inderdaad een heel werk om dat te bekleden. Ik vind hem gaaf geworden hoor en ga hem aan niemand laten zien. Straks moet ik hem ook nog maken.
WAUW! Lonneke wat een vet coole taart man! Jeetje wat zal jij een werk hebben gehad hiermee. Super! En nog gefeliciteerd he!
Wow, dat is een leuke lightsaber!Heel mooi gemaakt!
hahah mission impossible.......en uiteindelijk is heteen kunststuk geworden..Knap hoor en die snoet van je zoon spreekt boekdelen..die wil volgende jaar zo'n ruimteschip..hihi
gr. Isabel
Wauw, je hebt hier iemand heel blij gemaakt zo te zien op de foto!!! Super!!!
O, Lonneke.... zooo vet cool gaaf....
Zijn gezicht zegt alles: "MAMA, JIJ BENT DE BESTE !!!!!!!"
Wauw,dat is ECHT een hele mooie star wars light saber!!!
Mijn zoon is ook een echte star wars fan,en is in Februari jarig,ik ga hem in elk geval even opslaan!!!
Wat een klus, maar als ik het stralende gezicht van je zoon zie ben je er fantastisch in geslaagd ! Hij klinkt trouwens ook erg lekker
en natuurlijk gefeliciteerd!
Errug goed gelukt zeg!! Nog gefeliciteerd met jouw zoon. Ik dacht dat je een taartje bedoelde met een lightsaber erop! Maar jij maakt hem gewoon ff helemaal!
Super gedaan. Ik kan me voorstellen dat dat niet het gemakkelijkste werkje was
Hoi Lonneke,
Gaaf gemaakt joh! Ik heb er hier ook een die weg is van star wars, laat deze taart lekker niet zien. Heb ooit in het verleden eens zo'n rolbiscuit (voor mijn marsepein periode) gemaakt, dat viel nog niet mee, brak aan alle kanten. Dus zo'n lange lijkt me helemaal een klus.
Hij kijkt in ieder geval enorm blij, waar kan je anders ook zo'n taart krijgen he, niet bij de hema in ieder geval!!!
Hij is super, zeg! Zo te zien is er iemand heel erg blij mee!!!!!
Proficiat met je zoon!!
WOEHAHAHA!!! dat is wel de origineelste taart van dit jaar moet ik zeggen!!
te gek voor woorden is deze. wat leuk zeg!!
goed dat je zoontje erbij staat of ik had helemaal nog niet door dat hij zo lang was!
en wat heb je dat groen goed gekregen zeg!
Goed gelukt zeg Lonneke, wat een project inderdaad! En je zoontje kijkt inderdaad errug blij! Hoe is het trouwens? Van msn-en komt nog niet veel he :oo ik vergeet telkens de msn aan te doen, misschien maar standaard aanzetten als mijn comp opstart, dan vergeet ik het niet!
groetjes en alvast fijne feestdagen,
Marije
Heel erg mooi. Dat zou mijn zoon ook geweldig vinden. Wat een project. Super.
Die is blijer dan blij!! En terecht want die taart is echt een pronkstuk!!
Heeeeel gaaf gedaan!!
Dat lijkt me een enorme *^$#*&* klus, maar wel heerlijk zo'n jarig snoetje! Gefeliciteerd!
stoer!
Super wat een prachtige taart en inderdaad dat koppie zegt genoeg!!!!
De kast ziet er trouwns ook goed gevuld uit met taart spulletjes!!!
Hoe is het ? Sint overleeft? en hoe is het met het Sponge bob spel geslaagd?
nou groetjes Josee
Wat een blij gezichtje, daar doe je het voor, toch. Ook al is het een megaklus. Gaaf hoor.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lightsaber