Onderwerp: Debbie Browncursus
Het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb het ook zo druk gehad. Maar hier alsnog het resultaat van de cursus..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Debbie Browncursus
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb het ook zo druk gehad. Maar hier alsnog het resultaat van de cursus..
O wat leuk zeg!!! Het is net playmobil!!!!!!
Zo wat een PLAATJE! Hoe krijg je nou dat bed zo gemaakt met die stokjes?
Zit daar gewoon tylose in of zit er wat in?
Dat dekentje.....wauw! Echt een engelse quilt!
SUPER!
Oooooo die is echt super!
Wat een schattige stoere taart!
Ontzettend leuk.Echt een kunstwerk
Ik vind het jammer dat er bij ons in het noorden bijna tot geen workshops gehouden worden.Wij moeten ervoor zo'n eind rijden.
Die is leuk zeg! Heb je toevallig ook een foto van de zijkant, want daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Ik vind hem heel erg leuk geworden, dat poppetje en die teddy!
Wat mooi! De quilt ziet er uit om zo in weg te zinken, net echt. En je jongentje en beer... prachtig om over het bed maar niet eens te praten. Super gemaakt!
Mooi gedaan hoor, was vast hartstikke leuk op die workshop!
die is mooi, heb ik altijd een leuke taart gevonden. Vond je het zo wat waar voor zijn geld die workshop?
Ohw, oeps nee zijkant vergeten te fotograferen..
Ja het was een dure cursus maar wel heel leuk. Debbie is een hartstikke leuk mens en nog zo normaal. Het leuke van haar cursussen is dat ze geen dure spullen gebruikt om bijvoorbeeld mooie structuurtjes te krijgen. Ze komt altijd met een alternatief, en dat is net zo mooi. Ze is ook een leuke lerares trouwens.
Heel erg mooi geworden!!
ik vond haar al zo'n 'gewone gezellig lieve' dame toen ik haar zag op de "I Love Cake" in mei dit jaar. Fijn om te lezen dat ze ook zo is tijdens haar cursus!
Wat een prachtig resultaat zeg... zooooo mooi in detail...
Ik kijk er wel van op dat ze ook altijd het hele onderbord in de fondant zet!
Een heel geslaagd project!
Ja debby is erg leuk, en jou taart ook, dus dat vult mooi aan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Debbie Browncursus