Re: Cupcake Princesses
Ooooooh wat super schattig !!!! Echt geweldig voor een 6-jarig meisje, wat zal ze trots zijn!! Gefeliciteerd!
Echt
gedaan..
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cupcake Princesses
Ooooooh wat super schattig !!!! Echt geweldig voor een 6-jarig meisje, wat zal ze trots zijn!! Gefeliciteerd!
Echt
gedaan..
Mooi sabine! Echt een meidentaart. Gefeliciteerd met je dochter!
oh oh oh wat is dat mooooiiiii!!!! echt een supermooie taart. Hopelijk heeft ze er nog lekker van genoten.
hoe is de opbouw van de grote cupcake in het midden?
wat is dat een leuke taart zeg !!!!!!!!!!!! die koppies erom heen, zo schattig
en wat mooi gemaakt ook zeg.......
De grote toef bovenop is inderdaad fondant, middenin zit niets, want de 'toef'was nu al topzwaar, bovenste taartje was ook een beetje ingezakt van achteren, maar dat zie je gelukkig niet op de foto.
Het zijn inderdaad omgekeerde cupcakes met nog 4 extra cupjes eromheen.
Danielle, ik zal je de omschrijving sturen, mail me even met je adres, kan het helaas niet inscannen, wel kopieren! Taart stond trouwens in het het boek Easy Party Cakes, haar laatste boek, geloof ik! (dus niet 50 easy party cakes)
gefeliciteerd nog en een mooi geheel is het geworden 
Hij is echt super! Wat zal ze genoten hebben!
Lieve Bien,
Hij is geweldig geworden! Veel sucees met de komende tijd voor jou en je lieve meisje!
Helemaal top !!!! Een echte meisjestaart, helemaal goed !
Wat is hij leuk.....leuke kleurtjes en die prinsesjes......helemaal TOP. Dit is er 1 om te onthouden! GEWELDIG!
Wow Sabine!!
Wat is het een plaatje geworden, echt SUPER DE PUPER!!
En van harte gefeliciteerd met je meisje..
xxx mo
Oo Bien hij is G E W E L D I G!!!
Gefeliciteerd met Robin!
Ohh wat een schattige taart
echt prachtig geworden!!!
OOO...wat een superschattige taart!! Wat een lieve meidentaart... Heel mooi geworden!!
Is dat boek van Debbie Brown de moeite waard?? Als ik deze taart zie word ik erg nieuwsgierig....
groetjes,
Alice
Soort van: sprakelooooooooooos
Heel erg leuk!! Mijn dochter (7) vind hem gaaf!!
suppper schattige taart! en erg mooi gemaakt!
Wauw geweldig mooi dat moet een feest geweest zijn en alsnog gefeliciteerd hoor!!! Ik hooop dat ze er van genoten heeft!!! 
Heel leuk zo bij elkaar allemaal, alles in stijl.
Mijn dochter heet ook Robin. Zij is in februari jarig. Kan ik ook weer aan de slag.
Maar wat ze voor taart wil verandert met de week. Wacht het maar af wat ze tegen die tijd in gedachten heeft.
Groetjes Jolanda
wat een onwijze taart....deze laat ik mooi niet aan mijn dochter van 7 zien...hahaha
super mooi! Ik heb grotere kids. Maar die van mij vinden het ook mooi.
Dit ziet er geweldig uit!
Was deze er toch bijna tussendoor geschoten....
Wat een op en top zoete meisjestaart! Hartstikke goed gelukt!
Nog een vraagje: die 'klodder' bovenop, hoe doe je die? Ik neem niet aan dat het een bonk massief is?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cupcake Princesses