26

Re: eerste mislukte bal( een bowlingtaart3D)

Wauw, ik wou dat ik taarten zo mooi kon laten mislukken!

27

ik vind m juist erg leuk gelukt hoor,dat tegenvallende resultaat ben ik het dus niet mee eens maar meestal ben je zelf het meest kritisch.
groetjes danielle

28

Hoi Sas,

Hij is SUPER!!! En dat die bal niet helemaal rond is: alleen een kniesoor die dat ziet! Wij weten allemaal dat het soms een crime is om iets mooi rond te krijgen!
Heb je de baan geverfd of gemarmerd? Ziet er echt te gek uit!

29

Nou vind het voor half mislukt, toch erg mooi hoor !!!!!!!!! zo mislukt vind ik het helemaal niet.

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

Zo Hier even voor de nieuwsgierigen iets over de baan.

eerst bekleed met chocomarsefond(eigenfabrikaat) daarna met tooltje houtnerf aangebracht daarna met sponsje bruine in kirsh opgeloste kleurstof eroverheen geveegd. en voila zie hier het resultaat.
de pinns zijn massief marsefond en hangen scheef door lange spaghettis die helemaal in de taart steken.
de bal wort gestut door viet dikke rietjes en een kartonnetje en op zijn plaats gehouden door een deuvel tot ongeveer halverwegen de bal( eerst deuvel in taart dan bal eroverheen laten zakken.

hoop dat alle vragen zo een beetje beantwoord zijn.!
prettige zondag,
saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

31

Stttrike! Vind de taart echt heel leuk geworden. Ook de vloer is heel mooi gelukt.
Met zo'n taart erbij wil ik best een avondje bowlen :D

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

32

Hij is geweldig, zal hem straks aan Paul laten zien (bowlt namelijk fanatiek, misschien wel leuk om zoiets  te maken voor hem, had dinsdag een nieuw baanrecord. Gemiddeld 250 :( )

33

wat een geweldige taart.....ook  met een beetje ovale bal...valt niet eens erg op.....gaaf gedaan...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

34

Ik sluit me aan bij de rest: heel mooi "mislukt"! :Y

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

35

Dat van die bal valt helemaal niet op. De pins en de ondergrond zijn echt geweldig!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

36

Eivormige bal of niet.... het totaalplaatje is super! Maar ik snap je "baal" , tuurlijk had 'ie eigenlijk echt rond moeten zijn, volgende keer beter!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"