26

Re: Terug van weggeweest..

Schitterend! Zo mooi gelukt!
Lastig he, prijzen berekenen? Ik vind wel dat deze minstens Euro 40,00 waard is vooral door de vele details (en waarschijnlijk daardoor ook de vele uren die je ermee bezig bent geweest!!).

27

Wauw wat een prachtige taart ! heel erg mooi gemaakt helaas kan ik je geen advies geven wat betreft prijzen, ik ben zo ver nog niet ;)

28

Supergaaf!!!! :Y :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

29

Bedankt voor jullie reacties!
Tsja het blijft echt mega moeilijk de prijs kwestie..
Even ter referentie: het cakeboard is 25 bij 25 en het lichaam van de tovenaar is ook cake. De taarten van Debbie Brown zijn volgens mij allemaal niet zo groot
Nou ja.. ik blijf nog even doortobben.. misschien komen er nog meer prijs reacties..
Groetjes.

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

30

Wat heb je dat geweldig goed gedaan zeg. Petje af.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

31

Wat een geweldige terugkomer, hij is helemaal geweldig gelukt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

32 Laatst bewerkt door wendy (03-12-2007 22:50)

Oei ik loop een beetje (erg) achter met de taarten bekijken. :O
Ik ga dan ook niet overal op reageren, moet nog veel inpakwerk verrichten zeg maar. ;)
Maar ik wilde je wel even welkom terug heten en een complimentje geven. Je bent het niet verleerd. :) Heel mooi hoor.
O, en bij mij kost zo'n taart toch al snel 85 euro hoor. ;)
Maar dan zorg ik er wel voor dat hij zo groeit dat er zo'n 25 stukken uit hem worden gesneden. :D

33

Ha die Constanceeeeeee.... goed (en fijn!) je weer te 'zien'!!!!

Ja... ik vond 25, 30, 35, 40, 45 en 50 euro ook weinig... en 'durfde' niet te zeggen dat ik 'm 70 euro waard vond! Gelukkig is daar Wendy en die komt zelfs met 85 euro! Zat ik er toch niet ver naast. ;)

Please, please, please:  bespreek de prijs vooraf he!

't Is, by the way, zooooooooooooooooooo'n mooie taart... geweldig !!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

34 Laatst bewerkt door lune (04-12-2007 19:38)

Een supergave taart, ik ben wel van de tovenaars en de trollen en draken, heel gaaf, maareh wat je ervoor moet vragen? dat blijft altijd een zware dobber
Kijk voor hoeveel personen hij is, bereken je ingredienten en materialen en gooi daar dan wat boven op wat je zelf redelijk vind.......het ergste wat je kan overkomen is dat ze hem te duur vind en het met een slagroomtaart moet doen :S

theeleut schreef:

ongelooflijk prachtig!
Je mag minimaal 10 euro per uur vragen vind ik, dus misschien helpt dat je met je rekensom?

dat worden bij mij dus hele dure taarten want ik ben soms wel 10 uur aan een taart kwijt :D

Alles goed???? nee 3 fout

35

je taart is in ieder geval super mooi, mooie details. :Y Lijkt me ook een gaaf ding om te maken. Enne de prijs, daar ben ik slecht in.  Ik vraag ook altijd te weinig maar dat komt omdat ik het ook soort kadootjes vind.

Groetjes Wendy
Wil je meer van mijn taarten zien, kijk dan in mijn album

36

Wat een prachtige taart!! Magisch! :)

37

Geweldige taart hoor. Ik moet zeggen dat ik het ook met Wendy eens ben, hier zou ik een 100 dollar vragen voor zo'n taart, dus omgerekend zou dat een 80 euro zijn.
Is moeilijk he om geld te vragen, ik zou ook minder rekenen, het is maar goed dat mijn man zo af en toe me helpt met prijzen stellen.

groetjes van Dewi

38

Echt prachtig geworden! Details ook zo leuk!

Prijs?
Reken in ieder geval eens uit wat je aan ingredienten kwijt ben en doe daar 25 procent overheen voor je electriciteit, je bakpapier e.d. Dan heb je in ieder geval al een minimum als je enkel uit de kosten zou willen komen.
Dan zou ik er zeker 20 euro bijleggen voor het werk. EN dan een beetje leuk afronden naar boven.
Ik zou 50 euro niet gek vinden voor deze taart. Wel een beetje dubbel want ik zou het er zelf niet voor uitgeven, zeg maar...
Dus het blijft een moeilijke aangelegenheid... Maar hij is superprachtig, dus je hoeft je niet te schamen.

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

39

Schitterend mooi dat is een hele mooi come back :thumb:

Groetjes van Jette

40

jeetje en wat een binnenkomer gelijk zeg, prachtig!
Is dat echt eetbaar? ik vind het er echt schitterend uitzien.

greetings, Natas

41

Lieve allemaal!
Bedankt voor jullie leuke reacties!
Tsja het blijft moeilijk.. wat vraag je ervoor... Er gaat zeker heel heel veel werk inzitten.
Ik heb iniedergeval genoeg ideeen opgedaan alvast bedankt voor jullie hulp!!
tis bijna net als met schilderijen he.. die hangen voor 400 euro te koop.. dan denk ik als ik het zou schilderen wordt het misschien ook wel zo mooi maar zou ik er maar 25 euro voor vragen.. haha!
Misschien moeten we met zn allen een soort collectieve prijs opstellen net als bij kunstschilders?
Nee hoor, grapje! Maar nogmaals super bedankt voor jullie reacties.

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

42

Geweldig, wat mooi zeg. Al die details...prachtig.

43

Die zou je toch niet meer durven opeten gewoon!? :o

50,- mi-ni-maal!

Groetjes,
Pauline.

44

Geweldig, wat een prachttaart!!! :thumb:
Ik zou ook minimaal 50 euro zeggen!!! :Y

45

Wat ontzettend goed, zeg! Hoe krijg je zoiets voor elkaar! Ik zie het mij nog niet doen, hoor!

46

Oh die wil je toch niet eten? Hij is echt superrrrrrr en een prijs...nee kan ik je niet mee helpen.

gr. Isabel

47

Ziet er G-E-W-E-L-D-I-G uit!!!! Ik wou dat ik zo kon toveren!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

48

Prachtige taart tot in de kleine details. Ik vind hem super mooi. Je hebt de kunst van het botseren zeker in de vingers.

groetjes Bibia