Onderwerp: Roze barbietaart
Dinsdag belde iemand of ik voor volgende week een louis vuiton taart voor haar kan maken. Ze had haar eigen idee hoe ze het wil hebben. Ik had haar toen uitgenodigd bij mij thuis zodat we het ontwerp kunnen bespreken. Het was een meisje van 14 jaar. Ze nam haar zusje mee. Tijdens onze gesprek vroeg ze heel voorzichtig of ik ook een taart voor haar zusje kan maken die 5 jaar wordt. Ik vroeg wanneer ze het nodig hadden zei ze 8 december. Ik moest heel even over nadenken aangezien ik momenteel geen nachtwerk kan doen. Ik heb besloten om het toch te doen. Mijn man had gisteren de kapsels voor me gebakken en vandaag de vullingen gemaakt en de marsepein gekleurd. Toen ik thuis kwam uit mijn werk kon ik gelijk na het eten aan de slag. Het is heel handig een man die thuis werkt en even tussen zijn afspraken, de voorbereidingen kan doen. De ondertaart is MMF en de barbietaart marsepein. De vulling van de barbie is bokkepootjes en de ondertaart is chocolade (mix van de webshop met puur gesmolten chocolade) met choco hagelslag.
Dit is het geworden.
Bedankt voor het kijken