1

Onderwerp: Creatieve hulp nodig =)

Ik had al een ander topic over deze taart geplaatst maar aangezien ik de titel daarvan niet meer kan bewerken (geloof ik..?) gooi ik er toch nog maar een nieuw topic tegenaan. Ik ga morgen en overmorgenavond mijn verjaardagstaart bakken maar zit nog met een paar dingen waar ik geen (naar mijn mening mooi genoege) oplossing voor kan bedenken, dus wil ik jullie creatieve visie hierop graag horen :)

De dingen waar ik over twijfel zijn de kleur van de taart zelf (ik neig naar (licht)blauw of roze. Of rood. Of paars. Kortom, ik heb eigenlijk geen idee =D). En ik kan niets leuks bedenken voor de zijkant. De vlinders op de tekening waren mijn voorlopige plan, maar eigenlijk vind ik het er nog steeds wat kaal uitzien zo.

Hier nog een keer het plaatje en mijn voorlopige ontwerpje:

http://home.quicknet.nl/qn/prive/p.koelemeijer/1bonovlinders.gif

http://i20.photobucket.com/albums/b231/Rezakafka/Taart_tekening.jpg

Mijn taarten enzo =) *klik*

2

Re: Creatieve hulp nodig =)

Ik vind 'm super! Ik zou alleen de vlinders wat "slordiger"op de zijkant plakken, een beetje fladderig. Mij lijkt rose erg mooi en lief voor de onderkant. Het ligt ook een beetje aan de leeftijd.

3

Beide zacht roze of zacht blauw klinken goed. Alleen als je marsepein gebruikt is het moeilijk om een mooie licht blauwe kleur te krijgen. 
En ja net als Willeke zegt de vlinders aan de zijkant  niet in een rechte lijn.
Succes.

groetjes Francisca

4

Super zo!
Ook een idee is grote bloemen op de zijkant, daar kunnen dan zeg maar die vlinders op zitten. En hier en daar een klein vlindertje daartussen. Anders wordt het misschien wel erg vlinderig :)
Maar zoals je hem nu hebt is 'ie z

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Erg leuk ontwerp, hoor!
Ik heb eens een Olaf Giraffetaart gemaakt (ook van Leendert Jan Vis!) en een turqoise ondergrond gebruikt. Ik vond het erg mooi (Marsepein met skybleu van Wilton) Maar lichtblauw of paars lijkt me ook erg mooi!
Als je het toch wat minder kaa wil kun je misschien een randje gras aan de onderkant maken met wat kriebelbeestjes (slakjes, lieveheersbeestjes e.d) erin en daarboven de vlindertjes?

Succes!

6

Iedereen bedankt voor het reageren :) Ik ga denk ik voor blauw/turqoise, want dat vind ik er erg leuk uitzien onder Olaf (dankjewel Ini!), en inderdaad is het waarschijnlijk mooier om de vlinders aan de zijkant wat losser te doen. Ik heb alleen geen skyblue van wilton, alleen royal blue en Teal (dat lijkt me turqoise), dus ik denk dat ik die laatste ga gebruiken.

Mijn taarten enzo =) *klik*

7

:) erg leuk ontwerp! :Y ben benieuwd naar eindresultaat :) ben zo al zo een fan van bono

8

Hahah..leuk om te zien hoe men zich voorbereid op een taart. Ik doe precies het zelfde..want met een schets is het veel gemakkelijker he. ben beneiuwd naar het eindresultaa( r)t.

groetjes Isabel