1

Onderwerp: belgische chocosticks

Ik zag juist een taartje van Debbie28, een kadotje
Nu was ik een tijdje geleden ook aan het zoeken naar zulke chocosticks maar kan ze hier niet vinden. Iemand van de belgen een idee waar ik deze kan vinden?

2 Laatst bewerkt door lune (07-12-2007 21:42)

Re: belgische chocosticks

hier staan ze tussen het snoep als smurfensticks bij de c1000, maar ik denk dat ze wel in een envelop passen, dan wil ik ze best een keer opsturen voor je
Als je interesse hebt, mail me maar
groet Petra

Alles goed???? nee 3 fout

3

Bij de Lidl hebben ze ze ook, die heb je toch ook in Belgie?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Ja een lidl hebben we ook dus zal ik daar eens op zoek gaan , bedankt hoor lune en tom poes

5

Moet dus ook even een keer langs de lidl.......

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Pooh schreef:

Of AH, die heeft ze ook :)

Mijn website: Presentaart

7

mascha schreef:
Pooh schreef:

Of AH, die heeft ze ook :)

Allebei ver weg, dus dat maakt ook niet uit en ik vind de AH niet leuk...... :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

bij de Aldi heb ik ze ook eens gezien, 3 soorten geloof ik, maar ik weet niet of dat standaard in hun assortiment zit? ik zal de volgende keer nog es kijken (als jij er ondertussen niet langs bent geweest)

9

Ben eindelijk bij de aldi en de lidl geweest en ...noppes. Ik vind ze dus nergens. Misschien dat ik erover kijk. Weet iemand hoe de verpakking eruit ziet? Heb ook al carrefour, delhaize,..afgesnuffelt maar nikske.

10

dat wordt toch verzenden :D

11

Voor wanneer heb je ze nodig?
Hoe groot (lang) moeten ze ong zijn en welke kleur?

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

12

Karine,

Hier (in Stein) bij de Lidl hebben ze ze wel hoor! Is niet zo ver voor je denk ik (ongeveer 40-50 km).

13

ik wilde ze eigenlijk voor een taartje eind deze week ...dus verzenden zit er niet meer in (eigen schuld ... moest ook maar eerder op zoektocht gaan).
En 50 km rijden is ...ben een beetje (veel) een dorprijder en niet een ik durf overal naartoe rijder :D
Maar dan plakken we er wel iets anders tegen (mikado's of after eight stokjes, vind deze wel duur en persoonlijk niet lekker) maar ga toch nog eventje zoeken hoor, haha

14

nee dan houdt het op, ik kan er namelijk eventueel in januari voor zorgen.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

15

kan je geen chocolade sigaretjes rollen, zoals op cakecentral staat of (ik denk) kristien hier is heeft gepost?

succes!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

16

Bedoel je van die kleine stokjes van koek volledig bedekt met chocolade?

Hier zijn we er zot van en halen dat dan ook regelmatig in huis!

In de carrefour, van het merk carrefour, bij de koekjes, een blauwe doos, en het heet geloof ik ook gewoon 'choco sticks'

17

karine schreef:

En 50 km rijden is ...ben een beetje (veel) een dorprijder en niet een ik durf overal naartoe rijder :D

ik ben meer een stadsrijder, ik moet vanmiddag naar nootdorp (grote weg op, grote weg af) en het zweet staat me al de hele dag in mijn handen :D, ik ken het dus'

18

Neen het zijn niet die koekjes hoor maar pure chocolade ....en ik heb ze gevonden. Bij de Beuk ,wel in grote verpakking van bijna 8€. maar ik heb ze ...nu het taartje nog.
En Lune .. tja dat rijden op zich vind ik nog zo geen ramp als ik weet hoe en wat en waar ...en er niet teveel verkeer is en ....Op eigen terein gaat het goed maar eens daarbuiten. Een gps zou al voor een stuk helpen (voel ik me veiliger) of een bijzit,haha. Maar die zijn beide buiten mn budget gerekend. En veel valt er onder mijn kerstboom niet te rapen ...maar we vinden voor alles wel een oplossing!!