1

Onderwerp: Help, mijn tobleronevulling klopt niet op

Hij is goed koud (heb m gister al gesmolten en in de koelkast gezet) en hij staat al een tijdje te mixen, maar hij stijft niet echt op, heb er al een zakje klopfix doorheen gedaan.........wat nu :S

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: Help, mijn tobleronevulling klopt niet op

Da's  gek...... Ik heb 'm nog niet gemaakt, maar wel met after eight en met bonbonbloc. En het idee is toch hetzelfde..... De klopfix maakt trouwens niet uit voor het opkloppen zelf, die is alleen om te zorgen dat het na het kloppen niet weer uitzakt. Door de slagroom moet het gewoon op te kloppen zijn. Heb je het recept precies gevolgd of heb je hoeveelheden veranderd ofzo?

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

nou ik heb nu precies hetzelfde, sta al een tijd te mixen en er gebeurd niet echt veel...........

wat heb jij eraan gedaan petra??

groetjes lekkerbekje

4

Ik heb precies het recept gebruikt (eerdere keren duurde het ook wel lang, maar niet zoals dit) dit keer een dag vantevoren de boel gesmolten, maar het bleef nattig.
ik heb het uit laten lekken in de koelkast weggezet en ben later weer aan het kloppen gegaan (vorige keer met mijn handmixer, nu met mn kenwood :D)
Uiteindelijk werd het iets steviger en heb ik het dus gewoon tussen de taart gedaan

Alles goed???? nee 3 fout

5

nou heb dus net met de handmixer nog een half uurtje gemixt en is inderdaad wat steviger geworden dus ook maar er tussen gedaan.... haha ben benieuwd