Onderwerp: Van LEGO kun je alles maken..
En van chocolade ook!
Heel simpel, maar ik wilde ze jullie toch niet onthouden.
Lego choco bonbons
groetjes Constance
Groetjes.... Constance :) voor leuke 3D workshops
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Van LEGO kun je alles maken..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En van chocolade ook!
Heel simpel, maar ik wilde ze jullie toch niet onthouden.
Lego choco bonbons
groetjes Constance
o wat leuk! Kan ik beter niet aan mijn zoons laten zien Ze zijn gek op lego en op choco!!
groetjes Francisca
Dat is er
Hey wat leuk! Kan je leuke dingen mee bouwen! Of werkt dat niet.
Hey wat leuk! Kan je leuke dingen mee bouwen! Of werkt dat niet.
Ik zou niet bouwen, maar eten (maar ik ben danook aan choco verslaafd )
Heel simpel zegt ze dan....en dan nu graag verklappen hoe je dat dan simpel doet!!!
Erg stoer !
Erika
Heel simpel? HOE?
mijn man en ik vragen ons af hoe je dit gemaakt heb. Ziet er n.l. heel leuk uit, schitterend!
Ik wil helemaal niet weten hoe je dit gemaakt heb!! . Maar zou je het me wel willen vertellen!!! PLEASE!!! (Ben ook helemaal niet melig vanavond
ja das en malletje
maar waar en hoe?????
dit is zo leuk
Ik wil het ook weten!!!
Is het misschien gemaakt met een ijsblokjesvorm die je soms in de zomermaanden krijgt als je maar genoeg lego koopt?
LEuk, leuk, leuk! En ik wil het ook weten!!!!!!!!!!!!!!
Wat een gaaf idee!!! ERg leuk gedaan!!!
Ok! Dan wil ik ook wel weten hoe je dit gedaan hebt ! Mijn man is namelijk ook gek op lego!
er zijn bij legoland ijsblokjes vormen van lego blokjes te krijgen dus ik denk dat die gebruikt is ?? Erg leuk ! Nu wilde ik dat ik ze gekocht had
Wat enig zeg!
En ik word nu ook wel een beetje heel erg nieuwsgierig!
Dit kwam ik tegen...maar waar koop je dat hier in de buurt ????
Het is dus een vorm om ijsblokjes mee te maken
Lang leve Google (voor als je niet wachten kunt ) gewoon "lego ijsblokjes" intypen.
Of heb jij het nog anders gedaan Constance ????
Hahahaha..ik was zo bezig met google dat ik nu pas lees dat Leontine het ook al lang gevonden had
dit vormpje wordt verkocht bij de brickshop: daar hebben ze ook flexibele bakvormen voor lego cakejes
Wat gaaf zeg!! Geweldig Ze lijken h
nou zeg, niet te geloven. Ik vind ze ook erg leuk, en zie al een erg mooie taart voor me voor een vriendin van me (30 jaar en speelt nog met lego). Kom ik vanmiddag bij de Emmaus (tweedehands winkel) en wat ligt daar? Inderdaad een lego vorm, precies zoals de foto hierboven. Ik heb nog even staan twijfel van wege de prijs; €0,50
Ik ben blij!
Groeten,
Kippie
nou zeg, niet te geloven. Ik vind ze ook erg leuk, en zie al een erg mooie taart voor me voor een vriendin van me (30 jaar en speelt nog met lego). Kom ik vanmiddag bij de Emmaus (tweedehands winkel) en wat ligt daar? Inderdaad een lego vorm, precies zoals de foto hierboven. Ik heb nog even staan twijfel van wege de prijs; €0,50
Ik ben blij!Groeten,
Kippie
ooooh *jaloers*
nou anders ik wel van de zomer in legoland wel het cupcake vormpje gekocht maar het ijsblokje laten liggen stom stom stom!
nou volgende zomer op weg naar italie maar even langs gaan.
heel erg leuk en het ziet er heerlijk uit en nu alle chocolade letters omsmelten!!!!
saskia
Inderdaad Inderdaad Deze ijsvorm is het dus.. (goh wist niet dat dit zo in de smaak zou vallen zeg!)
Wij waren afgelopen zomer ook in Legoland (Denemarken) en in een van de coffecorners raakte ik in totale verrukking toen ik daar lego choco bonbons zag liggen. Ik in de winkels daar kijken... niks te vinden helaas..
oh wat baalde ik zeg!!
Maar.... Mijn moeder zag de ijsblokjes vorm bij de lego online shop staan en heeft hem toen voor mij besteld. Ik dacht voor 6 Euries.!!
Dus voor alle lego fans! Hij is zo te bestellen!
Leuk, lekker en erg origineel!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Van LEGO kun je alles maken..