1

Onderwerp: inspiratie gezocht... "kinky taart"

Ik wil voor zaterdag een taart maken die een beetje kinky moet zijn. Denk aan lak en leer, zweepjes, boeien, dat werk. Ik zat zelf te denken een rode taart met zwarte band eromheen die dan leer voor moet stellen met een soort klinknagels erin gemaakt. Maar de rest van de versiering moet ik nog even verzinnen dus... Iemand idee

Groetjes,
Pauline.

2

Re: inspiratie gezocht... "kinky taart"

Kijk eens op de site van debbie brown, daar staan ook een aantal kinky taarten.

Wat ook erg leuk is om te maken is een laken met een tijger of panterprint. Die kun je er gewoon opschilderen met alcohol en kleurpasta.

Succes!

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

3

En kleurpasta kan ik ook maken met de kleurstoffen die ik al heb?

Groetjes,
Pauline.

4 Laatst bewerkt door Pauline (05-12-2007 12:17)

Debbie Brown, ja leuk, maar ik vrees dat ik geen tijd heb voor een cursus fimo... Iets wat een beetje meer haalbaar is...? :(

Groetjes,
Pauline.

5

Hou het wat kleiner, dus eigenlijk de 'attributen' erop die je zelf op noemt? als de basis rood met zwart is, evt. een tijgerprint kussentje erbij?

Hopelijk lukt het rood met vloeistof, het gaat wel plakkerig worden denk ik, dus zorg dat je de zak poedersuiker bij de hand hebt ;) Anders wordt het wat roze... Als je met poeder door en door gaat kleuren kan het ook wat droger worden. Met MMF heb ik geen ervaring.

Dat likeurtje klinkt mij wel lekker hoor :Y

De botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Misschien is zoiets een idee ter inspiratie?
http://deco-00.slide.com/r/1/129/dl/ANH … -O8RK/item

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

Een barbie erop met marsepeinen fetish kleertjes! Geniaal tnx!! :) :) :)

(ik ga vanavond eens de speelgoedkist overvallen *gnagna*)

Groetjes,
Pauline.

8

de gothictaart heb ik met mmf bedekt en toen gespoten met een airbrush om het diep rood te maken, als je het rood erdoor kneed dan wordt het niet echt mooi rood. Om een leereffect te krijgen (het glanzende)hiervoor kan je de mmf een beetje insmeren met crisco. (Mijn handen vet ik sowieso in met crisco, dan plakt het minder en daarnaast word je mmf ook wat meer glanzender)
Misschien een idee om een rode taart met een zwarte corset met veters aan te kleden en hiernaast allerlei sm atributen. OF een bed met daarop een man gekneveld en vastgebonden aan bed met een sexgodin ernaast??
Wel veel werk, maar zeker de moeite waard, hahaha.

Succes met je taart, ben benieuwd hoe die word.

groetjes van Dewi