1

Onderwerp: bedanktaartjes

Mijn man en ik hebben de marriagecourse gevolgd, en dat was echt heel leuk om te doen. De mensen die de cursus verzorgden doen dit volledig vrijwillig in eigen tijd, dus dat vond ik wel een bedankje waard. En zo kon ik lekker oefenen voor mn bruidstaart :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DNBACBSH.jpg

gevuld met bbr en aardbeienjam

Groetjes!  Judith

2

Re: bedanktaartjes

Ze zien er prachtig uit, wat kan je toch veel kanten uit met die bolletjes, maar als ik zo brutaal mag zijn, wat houdt een marriage course in?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Wat leuk zeg! Heel mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

4

Bien schreef:

maar als ik zo brutaal mag zijn, wat houdt een marriage course in?

maar natuurlijk mag je zo "brutaal" zijn. De marriagecourse is een soort huwelijks cursus, zoals je het natuurlijk zou vertalen. Het is een "cursus" van 7 avonden waarin je eerst gezellig samen eet en daarna wordt er een bepaald onderwerp behandeld waar je samen mee aan de slag gaat. Hierdoor wordt je huwelijk/relatie versterkt en altijd beter, ook als je denkt dat het eigenlijk niet beter kan (dus niet perse voor als je denkt dat het niet goed gaat met je relatie of zo).
Voor echt uitgebreide info kan je kijken op www.marriagecourse.nl , ze worden door heel nederland gegeven, dus altijd wel

Groetjes!  Judith

5

Dat gaat uit van Agap

6

oh ok, ben idd in de war met die van de alpha, hihi, maar beide goed natuurlijk

7

@ padje24: de marriage course gaat uit van alpha (van de alpha cursus) dus niet van Agap

Groetjes!  Judith

8

Da's dan gelijk een heel toepasselijk bedankje!!

Wat een vreselijk leuke bolletjes heb je gemaakt, gaaf hoor!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar zo zie je maar weer je ben tnooit te oud om nog te leren!

Hele leuke bolletjes heb je gemaakt voro de leiding!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

Wat een prachtige taartjes!