Onderwerp: randje langs strik
Hoi,
Hoe maken jullie nu dat mooie randje langs die strikken, als ik het met de hand rol krijg ik het niet zo strak.
ik hoor het wel.
gr. Isabel
http://lovebelscakes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » randje langs strik
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Hoe maken jullie nu dat mooie randje langs die strikken, als ik het met de hand rol krijg ik het niet zo strak.
ik hoor het wel.
gr. Isabel
Met een smoother rollen wordt al strakker, maar nog beter is een sugargun/kleipistool!
Kleipistool!
Bij Pipoos, 15 euro als ik het me goed herinner. Je kan er ook online bestellen!
Groetjes, Carin
(mijn dochter heet ook Isabel )
Ik heb ze allebei. een ijzeren kleipistool (van pipoos) en een sugargun. Dacht goedkoop uit te zijn door een kleipistool te kopen... maar dan moet je wel vreselijke spierballen hebben ben ik achter gekomen. Kreeg er zelf niets uit en moest steeds mijn man lief aankijken. Heb nu de sugargun gekregen voor mijn verjaardag en ben er heel blij mee. Gaat echt veel makkelijker. Dus ik zou zeggen neem een sugargun en maak de prachtigste randjes....
Ik krijg er ook weinig uit hoor, en met veel moeite. Maar ik weet zeker dat ik uit de sugargun ook niets krijg... ik kan zelfs de emmer ballina niet zelf openmaken... maar dat ligt aan mij(n handen) en niet aan de spullen.
Ik vind het wel meevallen, als je maar goed zacht kneed (magnetron ) dan lukt het wel. M'n hobby is het niet, maar goed.
Heb nu ook een sugarshaper en vind 'm niet zo fantastisch als ik had gehoopt, kost toch nog veel kracht vind ik.
ja die emmer he van ballina
ik pak er maar een doek bij
ballina is geweldig maar die emmer: xkhejhrbjebisk
ja die emmer he van ballina
ik pak er maar een doek bij
Hahaha ik pak er meestal maar een man bij
Ikkie schreef:ja die emmer he van ballina
ik pak er maar een doek bijHahaha ik pak er meestal maar een man bij
Ik ook, maar als man er niet is ga ik voor het mes (om tussen de deksel en de emmer te zetten hoor )
Ik mag niet met messen spelen van mijn man
Hij denkt namelijk dat het wel handig is om al mijn vingers eraan te laten zitten
Nee, dat is serieus. Ik merk niet dat ik in mijn handen/vingers snijdt en dat heeft al heel wat taferelen opgeleverd . Het is zo erg dat als ik weet dat ik de emmer nodig heb als hij er niet is, hij hem vantevoren openmaakt. Als ik klaar ben laat ik de emmer staan tot hij thuiskomt. Als ik niet vantevoren weet dat ik de emmer nodig heb... dan heb ik pech...
Super bedankt voor deze tip...inmiddels is er een kleipistool onderweg ( bedankt Mascha) en ik ga er gewoon mee stoeien...zien we wel of het werkt of niet. Dan maar iets langer kneden ( soepel maken).
gr. Isabel ( hihi mooie naam he)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » randje langs strik