1 Laatst bewerkt door marina67 (18-01-2008 10:34)

Onderwerp: ook nieuw

Hallo Allemaal,

Ik zal me ook eerst even voorstellen.

Ik ben Marina en woon in Tongeren , Belgie ( ben wel een nederlandse trouwens, dus een reservebelg ;-)) . Verder ben ik getrouwd, 40 jaar en ben verzot op dieren. Wij zijn dan ook de trotse bezitters van drie honden, vier katten en twee paarden ( Tinkers) Verder werk ik nog partime als medewerker klantenservice bij een woning corporatie. De rest van de tijd probeer ik dan nu ook nog met mijn nieuwe hobby in te vullen. Aangezien ik heel graag kook en bak kwam ik toevallig op deze leuke site terecht en ben hier sindsdien iedere dag wel even te vinden..

Groetjes,
Marina

2

Re: ook nieuw

Hoi Marina,

Welkom op dit verslavend forum van een verslavende  hobby! Fijn dat er in het Zuiden meer mensen bij komen die deze hobby niet meer kunnen weerstaan.
Je gaat zien dat eens je eraan begonnen bent, je rare bijverschijnselen gaat krijgen: dromen over taarten, slaapgebrek (die taart MOET af)
Gebruik de zoekfunctie en de FAQ en er gaat een wereld vol bakgeheimen voor je open! En zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent! :lol:

3

Haha..dank je Nathalie, ik moet nog beginnen maar ik vind het nu al leuk !! Ik wil zaterdag gaan bakken en kan bijna niet wachten :D

4

wel je creatie laten zien hoor
de wondermold heb ik nog op mijn verlanglijstje staan.
misschien met de kerst...

5

Ja hoor, als hij lukt dan he ! hihi

Is een fijn ding volgens mij die Wondermold, vergeet de naam steeds..:S

6

ja leek mij ook ene handig ding maar ja had al zoveel besteld dat die maar even naar de verlanglijst moest verschuiven hahaha

en natuurlijk lukt die dus wil echt zien! gebruik je er ene pinpop barbie voor of gewoon een uit de winkel?

7

Ja ik had ook al het nodige besteld, moest me echt inhouden, haha.
Ik gebruik zo`n pinpop die zit bij de wondermold. Ik ga er ook vanuit dat het gaat lukken hoor, doe mijn uiterste best. Ik maak dan zeker een foto !

8

En niet alleen een foto maken.... ook op de "Taarten Parade" zetten he ;)

Welkom hier, ook van mij Marina!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl