1

Onderwerp: Dag allemaal!

Ik ben Kim de Keijzer 28 jaar, getrouwd en heb een zoontje van 5 maandjes, ons schatje. Ik heb zo nu en dan een taartje gemaakt en zelf 'amateuristisch' versierd. Dat heb ik altijd leuk gevonden...maar ik DROOMDE altijd van zo'n echte Amerikaanse gedecoreerde taart. Nu ben ik onlangs op deze site gestuit....ER IS EEN WERELD VOOR ME OPENGEGAAN!! Niet normaal wat ik hier allemaal zie. Zoveel 'DROOMTAARTEN'. Ik heb nog geen echte bakervaring, maar ik ben zeker een "taartaddict", ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Mijn man kent me niet meer terug, hij noemt me al zijn 'taartmeisje', haha! .....Ik moet, zal en wil hier echt iets mee doen. Ik heb de eerste stappen genomen, ingeschreven voor workshops, een mixer besteld, nu nog wat ingredi

2

Re: Dag allemaal!

Oeh ik heb precies hetzelfde:P zo erg de kriebels van al die mooie dinge die hier geshowd worden jij krijgt er zelf ook zin in :P
Veel plezier!
Welkom ;)
grjs Miepje53

Groetjes Marjolein

3

Hoi Kim,

Welkom op dit verslavende forum over een verslavende hobby!! Wat leuk om nog een "Zuiderling" erbij te hebben. Waar woon je in het Zuiden??
Gewoon eraan beginnen en hier showen natuurlijk. Lees eens de FAQ en gebruik de zoekfuncties dan kom je heel wat te weten. Heb je dan nog vragen: gewoon stellen.

4

Hoi Nathalie,

Ik woon bij je om de hoek, in beek, in de buurt van de kerk. Ja, in het zuiden is volgens mij nog niet zoveel "taartactie". Wie weet ontmoeten we elkaar nog. Als je misschien nog materiaal in de aanbieding hebt, dan hoor ik dat graag, kom ik even langs fietsen, haha! ik ben op het moment bezig met me te ori

5

Hoi Kim,

De taartactie in het Zuiden is idd wel lager dan in de rest van het land maar begint wel meer en meer te worden. Er is een topic over alternatieve materialen geweest maar moet dan even gaan zoeken. (nu even geen tijd  moet eigenlijk andere dingen doen maar wilde toch reageren. :-)) Je hebt op de rijksweg (niet ver van de verkeerslichten) Het Suiker Atelier liggen. Daar kan je eens gaan snuffelen. Is wel gevaarlijk en zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. :-D
Enne wie weet tot ziens!

6

nathalie, bedankt voor de tip en waarschuwing, ...ik ga het avontuur toch aan...ik kan beter wat contant geld meenemen en mijn pinpas thuis laten,:D
De topic over alternatieve materialen had ik al opgemerkt, als ik meer ervaring heb dan zal ik meer aan de tips hebben.

Groetjes!

7

Ha die Kim,

jaaaa, dat zat er wel in he: als je deze site eenmaal ontdekt hebt: DAN BEN JE ERAAAAAAN!!!! ;)

Welkom dus, en kijk ook eens bij het topic "Hoe zie jij eruit" in 'Ons kent Ons' en kom eens een keertje langs op de chat!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

Hey Kim (leuk mijn dochter heet zo).. welkom.. en geloof me.. het is zooooooooooooo verslavend!!!!!!!!!!!!!!

9

Ja..ik moet jammer genoeg eeven geduld hebben. Ik ben bezig met wat basismateriaal te bestellen. Het belangrijkste heb ik onlangs mogen ontvangen: mijn nieuwe mixer, jippiee! En 'Hoe versier ik een koekje' van Peggy Porschen, echt super. Is denk ik echt een aanrader voor elke beginner, duidelijke bechrijving van how to's en een basis beginnerset. Valt me op dat veel 'beginners' naar een startersset vragen op het forum, een soortgelijk boekje als dit is dan handig....Maar nu...nu zijn mijn centjes op :s dus even geduld hebben!:(
Mijn nieuwjaarsrevolutie is i.i.g. MOOIE LEKKERE TAARTEN MAKEN!!:y

10

Hoi Kim, welkom op dit veslavende forum, maar wij hebben gisteravond al even zitten chatten op forum, en je toen al welkom geheten, maar bijdeze nogmaals.
Gr Bettie

Veel taart plezier