Onderwerp: een witte roos
nadat ik in een how to ergens had gelezen hoe je met een sate prikker mooie rozen blaadjes kon maken, had ik zin om wat te proberen. Maar welke kleur. ik had ooit ergens een hele witte taart gezien en dat vond ik zo mooi, zoiets moest ook maar eens bij mijn werkjes komen te staan. Dus maar lekker aan de slag met mijn witte taart. Het eerste roosje mislukte nadat ik heel voorzichtig het onderste (dikke) bolletje eraf wou rollen dus de 2e keer deed ik het voorzichtiger. Zie hier het resultaat.
Wie gaat het allemaal op eten ? Ik niet anders groeien we de pan uit, en een dummie vind ik ook zo zonde. Wat doen jullie als je een dummie hebt gemaakt ? de mooie versieringen weer weg gooien ? Dan maar een cake en vulling maken en mee nemen naar het werk. Op het werk dachten mensen dat ik (nu na 1 jaar) mijn bruidstaart uit de vriezer had gehaald en mee had genomen naar het werk. Ook dachten de meesten dat het roosje gekocht was, van plastic was, of niet eetbaar was. Ik ben dan ook best tevreden met mijn roosje.