1

Onderwerp: ook ik ben nieuw, uit Heukelum

Hoi,

ik ben willeke uit Heukelum. Sinds kort ben ik aan het versieren geslagen en ik vind dit helemaal leuk!
Ik kijk vaak op dit forum en naar de foto's.
Weet er iemand of er in de buurt (heukelum ligt tussen Gorinchem en Leerdam) workshops taart versieren/royal icing gegeven wordt?

2 Laatst bewerkt door Mieke Verheij (29-11-2007 11:30)

Re: ook ik ben nieuw, uit Heukelum

Hoi Willeke,

Welkom op dit forum! In Zuilichem geeft Suzanne workshops. (delibelle.nl) Volgens mij is dat redelijk dichtbij bij jou!

Groetjes, Mieke

p.s. Kan het zijn dat ik jou ken? Ik heb nl. een vermoeden...;)

3

Hoi Willeke,

ook van mij een hartelijk welkom!
Welkom op de site, maar ook op het forum en de chat!

Ik wens je veel succes maar vooral plezier bij het bakken en decoreren en vergeet niet te fotograferen en uiteraard daarna je taart aan ons te laten zien in de "Taarten Parade"!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Hoi Mieke,
ja, jij bent met Marco getrouwd h

5

O, ja
ik heb inmiddels op delibelle gekeken. Ziet er erg leuk uit! Heb jij er ervaring mee?

willeke k schreef:

Hoi Mieke,
ja, jij bent met Marco getrouwd h

7

zullen we samen gaan?

8 Laatst bewerkt door Mieke Verheij (05-12-2007 20:27)

willeke k schreef:

zullen we samen gaan?

Dat is goed!! Heb je nog voorkeur? Ik wil als het kan in januari/uiterlijk 4 februari als het lukt. Dan kan ik m'n taart mooi voor Jan-Bart z'n verjaardag maken.
Ik hoor nog wel van je!

Ik heb even op de site gekeken...zo te zien gaat dat niet lukken! Proberen we gewoon een andere datum!

9

leuk! hoeven we allebei niet alleen.
in oosterhout zit ook iemand die workshops geeft: ziet er erg leuk uit! Kijk maar op lonnes.nl.
Als je wil kan je me ook mailen: mijn voor- en achternaam aan elkaar in kleine letters en dan hotmail.com. Ik wil ook graag eind januari of begin februari. Wilco en Marith zijn allebei op 22 februari jarig, dus dan moet ik er 2 klaar hebben!

Ik mail je wel even! Dat gaat wat makkelijker dan 't hier doen!

Berichten [ 10 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » ook ik ben nieuw, uit Heukelum