26

Re: Een kikker nam de verkeerde afslag en.......

toch nog echt een allerlaatste vraagje (lijk mijn zoontje wel ...), hoe lang ben je met deze taart aan het werk geweest?

Groetjes,
Ellen

Bekijk mijn taarten in www.mijnalbum.nl/Album=YTFDUOVI

27

Oef, da's weer moeilijk, ik let er vaak niet zo op. Even denken. :)
Ik denk dat ik aan alle losse dingen ongeveer 4 a 5 uur gewerkt heb. Niet achter elkaar want vaak moesten dingen drogen, vooral de wegwijzer was tijd rovend.
De kleine kikkertjes waren b.v. weer zo af.
Het vullen en bekleden van de taart, inclusief de vijver maken en de plankjes rondom maken kosten me nog eens drie uur. De plankjes waren erg tijdrovend. :) (ik was pas om kwart voor 10 thuis s'avonds dus het was half drie voor ik in mijn bedje lag. :rollyes: )
Bij elkaar dus weer ongeveer 8 uur, daar kom ik vaak wel op geloof ik. :)

Piping gel is een doorzichtige gel die meestal gebruikt word om ouwel prints op te plakken. Het ziet er echt uit als water wat ik wel een leuk effect vind geven. Volgens mij verkoopt Inge het nu ook.

28

He Wendy oke dat boek duurt nog even , maar ik ben wel blij dat ik de kunst kan afkijken hoor.

En zoals je zelf al zei: van iedereen leer je wat

Maar wel weer een prachtige taart  dus

Groet,Eugenie

cateren is ook gebakjes maken :)

29

Toevallig was ik net aan het zoeken naar de piping gel, het recept dan. Dit http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=1138 is piping gel en je kan er vloeibare dingen mee na bootsen.

Wendy, nou ja, alles wat al gezegd is en dan in 3-voud!
Net zo, of zelfs nog prachtiger als de vorige. Wauw!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

30

Wel blijven posten hoor, denk erom! :D We moeten tenslotte wat na te streven houden ;):lol:!
Je hebt weer een prachtig kunststukje afgeleverd :Y en ik ben blij te lezen dat jij hier toch ook wel flink wat uren over doet, want als je ze er ook nog in een uurtje of 2 uit je mouw zou schudden zou bij mij in ieder geval de moed voorgoed in de schoenen zinken ;).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

31

Hoi Wendy,

Wat een geweldige taart!!! Helemaal mooi.

Groetjes,
Sandra

Groetjes,
Sandra