Re: Ook nog tussendoor... :S
Heee M!!!
Prachtig prachtig prachtig... ken d'r niks anders van maken...
Sterkte met je vader!!!
www.taartenvankoenie.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook nog tussendoor... :S
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heee M!!!
Prachtig prachtig prachtig... ken d'r niks anders van maken...
Sterkte met je vader!!!
Jeetje dat jij ondanks je ziekenhuisbezoeken tussendoor nog je ertoe kunt zetten om taarten te maken.
Petje af hoor.
Heel veel sterkte dan maar in deze drukke tijd
en ondanks dat alles zijn het toch ook nog best mooie taarten geworden, je bent gewoon veel te kritisch op jezelf .
greetsz KiT
Als eerste veel sterkte met alles. En wat heb je toch nog een geweldige taarten gemaakt. Ik vind ze super! En die kleurtjes heel mooi hoor!
Ook van mij veel sterkte met je vader ! en ondanks alles zijn het toch mooie taarten geworden.
Al ben je er zelf niet helemaal tevreden over ik vind ze prachtig hoor!
En heel veel sterkte de komende tijd!
vervelend om te horen dat je vader zo ziek is, sterkte hiermee. Aan de ene kant toch wel fijn om dan taarten te maken, kan je alles de boel laten en je lekker met je hobby aan het werk. Ik vind het altijd wel rustgevend werken, tenzij je natuurlijk in tijdnood komt.
Nogmaals sterkte, hoop dat alles in orde komt.
hartstikke mooie strik,(het geeft mij toch echt inspiratie om ook zoiets te maken)
En heel veel sterkt met je vader
Hoi Marianne,
Ik wist het niet van je vader. Ik wens jouw en je familie veel sterkte.
Groetjes,
Manika
P.S je taarten zien er leuk uit
Ik begreep uit een ander bericht al dat er iets aan de hand was, maar lees nu pas hier wat....sterkte!
En je taartjes....plaatjes!
Mooie strik Marianne! En dat tussen al jouw stress door! Veel beterschap gewenst voor je vader en veel moed voor jou!
groeten,
Evelyn
Marianne,
Ook vanuit hier veel sterkte gewenst. Ik kan me gelukkig nog niet echt voorstellen hoe het moet zijn als er echt iets ernstigs is met een van je ouders, maar een beetje indenken kan ik het me wel. Ik hoop dat het goed afloopt voor jou en je familie.
Ik vind de striktaart echt super, vooral de mega-romantische kleurencombinatie!
Marianne, allereerst heel veel sterkte.
Wat knap dat je in zo'n hectische en emotioneel zware periode toch nog zulke prachtige taarten kunt maken! Petje af!
Lief dat jullie er alsnog op reageren Ik heb er inderdaad op het forum geen topic aan gewijd. Maandag heeft mijn vader een risicovolle hartoperatie gehad en gisteravond kregen we voor het eerst sinds weken
Oh meid wat een hoopvol nieuws zeg! Heel fijn te horen dat het de positieve kant opgaat. En inderdaad de weg zal lang zijn, met veel hobbels. Maar hij is in ieder geval de juiste weg ingeslagen!
Alle goeds!
zucht...pak van je hart dan h
O fijn Marianne! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt!
Nelleke
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook nog tussendoor... :S