1 Laatst bewerkt door Carin (02-12-2007 23:28)

Onderwerp: Een Karin-strik van Carin

Wat hoort bij pakjesavond? Juist... een pakje. Reden om een Karin-strik te maken. Ben er niet tevreden over :( . Hij heeft inkijk :s . Volgende keer ietsje anders proberen!
Tevens had de fondant 2 weken nodig om uit te harden :s ... dat zal hem ook geen goed gedaan hebben...
Overigens vond de visite dat ik zat te zeuren want zij zagen niets wat niet klopte of niet mooi was. Maar ja... ík zag het w

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Een Karin-strik van Carin

Ik zie wel wat je bedoelt, maar ik vind m toch mooi!!  GAve letters!!

Je hart fluitsert, luister goed!

3

Wow wat een mooi taart! Ik kan een beetje van de glitter wel zien, je doet je naam wel eer aan he?
Ik doe je nog niet na met de strik. Vindt het persoonlijk wel heel mooi gemaakt hoor!

Groetjes Tweety!

4

Ik zie ook wat je bedoelt, maar heb nog geen ervaring met strikken dus kan je geen tips ofzo geven.

Maar het eindresultaat vind ik dus SUPERLEUK!

De funky tappits zijn gaaf zo :thumb:, de glitters die ik niet zie denk ik erbij, en de kleurencombi is echt tof!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

PRACHTIG!!!! Hij is super! (En je strik: de mijne ligt nog uit te harden, straks in elkaar zetten en dan zie ik het wel. :S)

6

Die funky letters zijn super en die strik... ik moet nog aan mijn eerste beginnen dus ik vind dit al heel knap!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

7

Een prachtige striktaart!! Mooie kleuren ook!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Moooooi!!!!!

Ook de letters zijn zo gaaf...

Kleuren zijn ook goed zeg!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Ik vind je ook te kritisch ook, voor een eerste strik is hij toch super :Y (ik zie er sowieso niets aan hoor). De letters zijn ook erg mooi!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

10

Ik vind hem heel mooi geworden.
Groetjes Natascha