1 Laatst bewerkt door Martinique (02-12-2007 22:59)

Onderwerp: Jeugdsentiment, hartige taart

Niet echt een taart, maar ik wil hem toch wel graag met jullie delen.
Vroegah;-), toen ik nog een klein meisje was..maakte de moeder van een vriendin pannekoekentaarten "gevuld" met jam. En die waren me toch lekker!!!!!
Deze nostalgie wilde ik graag delen met mijn dochtertje van 3.
Ik dus aan de slag, hele grote stapel pannekoeken gebakken en de pannenkoeken "gevuld" met aardbeienjam.
De volgende dag gingen we proeven, ik had me er de heel nacht al op verheugd en mijn dochter had er ook wel zin in.
En......hoe het komt weet ik niet, maar hij smaakte niet zo lekker dan ik in mijn hoofd had. Zo raar, gewoon precies hetzelfde gemaakt...whahaha... W

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Jeugdsentiment, hartige taart

Ziet er super lekker uit. Jammer dat het niet als vroeger smaakte. Wat vondt je dochter ervan?

Groetjes Tweety!

3

Tweety1974 schreef:

Ziet er super lekker uit. Jammer dat het niet als vroeger smaakte. Wat vondt je dochter ervan?

Tja, ze heeft har stukje maar half op. Pannenkoeken (of is het pannekoeken???) zijn een van haar lievelingsgerechten. Maar niet koud..whahaha...

Liefs Martinique

4

Ik vind dat ook erg lekker!

Maar ik eet hem graag direct na het maken, dus nog warm....Misschien is dat het verschil, dat je hem ook zo kreeg? Of deed ze er misschien bruine suiker ipv jam tussen? (vind ik zelf namelijk heeeerlijk....;) Trouwens ook met kaas is ie erg lekker, tis dan een 'echte' hartige taart)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Jozien schreef:

Ik vind dat ook erg lekker!

Maar ik eet hem graag direct na het maken, dus nog warm....Misschien is dat het verschil, dat je hem ook zo kreeg? Of deed ze er misschien bruine suiker ipv jam tussen? (vind ik zelf namelijk heeeerlijk....;) Trouwens ook met kaas is ie erg lekker, tis dan een 'echte' hartige taart)

Groetjes, Jozien.

Vroeger aten we hem ook koud, en zat er ook aardbeienjam tussen.
Hij smaakte op zich wel hoor, maar in mijn beleving was ie vroeger veel en veel lekkerder;-)

Liefs Martinique

6

De sfeer, de pret vooraf, alles bij elkaar, daardoor smaakte het veel beter. Kan ook komen dat je d

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

:9 :9 :9

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

:9   ..... en ik heb trek...!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl