1

Onderwerp: een vraag over Wilton producten

Hoi, hoi,
Wie kan mij helpen?? Een vriend van mij woont tijdelijk in New York en is bereid voor mij spulletjes te bestellen van Wilton en die mee te nemen, hij komt af en toe naar huis. Een kans voor mij om iets voordeliger aan producten te komen en om aan producten te komen die hier moeilijker te verkrijgen zijn. Heeft er iemand een tip? Ik heb al de tool caddy 101 piece bestelt...dat zit hopelijk wel goed. Oh ja, ik ben een beginner...dus ik moet nogal wat aanschaffen.
Groetjes!!

2

Re: een vraag over Wilton producten

Ik zou helemaal los gaan... ;)  wat een aanbod zeg, da's een hele lieve vriend!!!

Misschien wat kleurstoffen? Wat bakblikken? Boeken?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

GLITTERS :lol: :lol: :lol:

Nee, geintje. Glitters zijn niet van Wilton.
Maarrrrrrrr ze zijn wel erg goedkoop, althans in Engeland (oooh hoe komt het toch dat ik dat zo goed weet :+ )

Serieus: uitsteker-setjes, kleurstoffen (pasta), reliefrollertjes, hoge taartpannen (de echte dus). Vooral de taartpannen zou ik je ABSOLUUT aanraden :Y

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

[Serieus: uitsteker-setjes, kleurstoffen (pasta), reliefrollertjes, hoge taartpannen (de echte dus). Vooral de taartpannen zou ik je ABSOLUUT aanraden]

Dank je voor je tip! Ik heb nog wat vraagjes hierover, ik ben een groentje, ik ken nog niet alle producten. De kleurstoffen (pasta) bedoel je hiermee de icing collers? wat is een reliefrollertje, is dat de paarse patroon roller? De taartpannen bedoel je daarmee de ronde 3 inch. (7,5 cm)diep bakvormen? Tja zijn nogal wat vragen, dat krijg je met een groentje ;)

5

Oeps, ik probeerde te citeren, helaas niet gelukt.

6 Laatst bewerkt door Carin (02-12-2007 23:02)

kimsahetapy schreef:

[Serieus: uitsteker-setjes, kleurstoffen (pasta), reliefrollertjes, hoge taartpannen (de echte dus). Vooral de taartpannen zou ik je ABSOLUUT aanraden]

Dank je voor je tip! Ik heb nog wat vraagjes hierover, ik ben een groentje, ik ken nog niet alle producten. De kleurstoffen (pasta) bedoel je hiermee de icing collers? wat is een reliefrollertje, is dat de paarse patroon roller? De taartpannen bedoel je daarmee de ronde 3 inch. (7,5 cm)diep bakvormen? Tja zijn nogal wat vragen, dat krijg je met een groentje ;)

Voor citeren kun je op 'citeren' rechts onder mijn berichtje klikken :D ...

De kleurstoffen zijn inderdaad die potjes icing colours.

Die paarse is een reliefroller, maar er bestaan er nog zoveel meer... en leuk dat ze zijn!

Een taartpan is letterlijk een pan (blik) om taarten in te bakken. V

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep