1

Onderwerp: SPOED!! foto op eetbare papier

hallo allemaal...

maandag is mn nichtje jarig en ik heb haar een hello kitty taart beloofd!!!  nu ben ik op zoek naar een bakkerij waar ze foto op eetbare papier printen in de buurt van amsterdam.. is er iemand die me hierbij kan helpen??? ik heb het maandag nodig!! het kan oook eventueel op maandag geprint worden dat ik het even snel ophaal op dezelfde dag.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!

Groeten Sara

2

Re: SPOED!! foto op eetbare papier

Ik denk dat je vrij laat bent met het zoeken.
Misschien toch puzzelen? op www.felicitaartjes.nl staat hello kitty uitgelegd

Alles goed???? nee 3 fout

3

Ik kan een foto voor je printen met eetbare inkt op eetbaar papier. Op zich is Oegstgeest niet zo vreselijk ver van Amsterdam... 't is maar wat je in de buurt noemt...
Versturen gaat inderdaad niet meer lukken :nooo
Stuur me maar een mailtje als je interesse hebt. En anders wordt het toch puzzelen vrees ik :)
Laat het me wel uiterlijk zondagavond weten!!!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4 Laatst bewerkt door manika (01-12-2007 16:51)

www.cakeprint.nl !!!!!Maar ik denk dat ze niet zo snel leveren, duurt wel paar dagen, en nu is het weekend ;) Ik denk dat je het bij Carin moet doen !!!!!

Oh en Carin, zou je zoiets ook voor mij kunnen doen ? Wel tegen betaling natuurlijk ;) Ik wist niet dat jij dat deed !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

oh geweldig!!!  ik ga vandaag nog even im amstelveen zoeken dan geef ik het op!! ik laat het je vanavond nog weten mijn reddende engel O-) :D

alvast bedankt

6 Laatst bewerkt door Carin (02-12-2007 11:50)

manika schreef:

www.cakeprint.nl !!!!!Maar ik denk dat ze niet zo snel leveren, duurt wel paar dagen, en nu is het weekend ;) Ik denk dat je het bij Carin moet doen !!!!!

Oh en Carin, zou je zoiets ook voor mij kunnen doen ? Wel tegen betaling natuurlijk ;) Ik wist niet dat jij dat deed !!!!!

Cakeprint levert z

Groetjes, Carin

7

sara schreef:

oh geweldig!!!  ik ga vandaag nog even im amstelveen zoeken dan geef ik het op!! ik laat het je vanavond nog weten mijn reddende engel O-) :D

alvast bedankt

Ik hoor het dan wel graag vanavond nog van je (ik geef het toe: ben niet blond maar toch niet zo slim, heb een beetje moeite met apparaten :lol: , waaronder ook de ouwelprinter :D , dus ik laat mijn man altijd printen :o , daarom moet ik het dan vanavond weten en niet morgen). Je mag me ook bellen. Mijn tel nr staat op mijn website. En voor de website kun je onder m'n naam hier links kijken. Via de website kun je ook mailen.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin

8 Laatst bewerkt door manika (02-12-2007 11:59)

Hoi Carin,

Inderdaad, je hebt helemaal gelijk, er gaat alweer een belletje rinkelen bij me :lol:

Ik houdt je zeker in mijn gedachte, want een vriendin had laatst gevraagd of het mogelijk was om op ouwel wat te drukken. Maar je hoort het dan nog wel ;) Want nu had ze het nog niet nodig.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

9

Is goed hoor.
Ik zit net te mailen naar iemand dat ik in de maand december helemaal volgeboekt ben. Uberhaupt al volgeboekt met 14 bestellingen, maar nu zonder oven is het helemáál onmogelijk nieuwe bestellingen aan te nemen.
Maar een ouwel voor jou kan er altijd tussen door!!

Groetjes, Carin