Re: Hollandse pot
Wat een grappig idee. Je hebt de Hollandse pot helemaal tot zijn recht laten komen. Prima uitgevoerd!
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hollandse pot
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een grappig idee. Je hebt de Hollandse pot helemaal tot zijn recht laten komen. Prima uitgevoerd!
Wat een geweldige taart zeg, alles in het piepklein en zoooo goed herkenbaar en mooi gemaakt! Zelfs het tafelkleed is een echt kleed!
Wat leuk zeg, en in tegenstelling tot de andere ben ik niet gevallen voor de soep of de melk, maar ga ik voor de worst.
Hij is eenvoudig, maar zo leuk, daar trok mijn oog meteen naar.
leuke taart...en een lekkere worst..
Wat een gave taart!! Alle details...
Wat een leuke taart. Leuk idee
da's een leuke! heel herkenbaar zijn de gerechten hoor!
mooi afgewerkt
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar, hahaha, vind hem helemaal geweldig
liefs mell
O wat is ie leuk!!!! Lijkt me ook super als kerstontbijt!
Leuk bedacht zeg! En.. mooi uitgevoerd!
Heeeel erg mooi gedaan!!!
Hele toffe taart!!
Wat leuk! Je hebt een hoop geduld gehad met al die ienieminiedingetjes, knap gedaan zeg!
WAUW! mijn complimenten!!!! Heeeel erg mooi uitgevoerd. Tof idee ook, voor een echte hollandse maaltijd
Maareh:
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar, hahaha, vind hem helemaal geweldig
liefs mell
Daar ben ik het dus helemaal mee eens...Hoe doe je dat? Als iets zo klein is als dit, plet ik het al meteen als ik er met een vinger in de buurt kom, dus zo fijntjes als dit kan ik het echt niet maken Vertel ons je geheim, please????
Groetjes, Jozien.
Bedankt voor de leuke reacties. Het waren inderdaad mini dingetjes en ik heb er inderdaad heel veel geduld mee moeten hebben. Er is niet echt een truc, behalve dan dat de marsepein niet al te plakkerig moet zijn, dus ik heb poedersuiker gebruikt. En dan laten de rolletjes, balletjes enz. makkelijk los van je handen. En verder voor de boerenkool en de hutspot de sugarshaper gebruikt (het schildje met de minigaatjes) en dat gaf een leuk effect! Vooral als je een combi groen/wit en oranje/wit er in doet. Dan lijkt het net de combi groenten/aardappels.
Groetjes,
Heel leuk gemaakt. De erwtsensoep zag ik gelijk hoor !!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hollandse pot