Koenie, wel goed lezen he, vulling staat erbij, hahaha
Alles is van marsepein, in alle eerlijkheid, mijn vader heeft de roosjes gemaakt, kan het zelf ook wel, maar vond het leuk om samen met mijn vader te doen, aangezien hij vroeger banketbakker was. Zo leuk om hem weer eens aan het werk te zien.
Standaards zijn van mijzelf, heb ik via Ebay in Amerika gekocht, er waren mooiere, maar die waren ongeveer 4x zo duur. Nu heeft het me voor 6 standaards 85 euro gekost, dat is incl verzendkosten!!!
Risly, ze hebben mijn kaartje, toevallig van de week binnen gekregen, dus ik loop net als de zwarte pieten flink te strooien!!
Alle meiden, bedankt voor alle complimenten, ga me steeds zekerder voelen over mijn taarten, ben gewoon te perfectionistisch en weet gewoon dat het mooier en beter kan, kijk maar naar onze Wendy, Wietske, Annette, Lara (en meerdere maar de namen schieten me even niet binnen). Niet dat de rest geen mooie taarten maken, maar die van hun zijn altijd helemaal perfect zonder een enkel foutje en ik hoop echt dat me dat ook ooit een keer gaat lukken!!
Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!