1

Onderwerp: winter/kerst vulling

Ik wil graag een taart of van die petit pours maken maar dan leuk met de tijd van het jaar. Dus iets met kaneel, speculaas, rozijnen enz. The winterglow!! Die je weer even helemaal opbeurt ondanks de kou enz. Heeft iemand een recept of een mix die ik kan gebruiken. Liefst voor meer laagjes maar 1 zou ook al perfect zijn!!
Ben benieuwd!

2

Re: winter/kerst vulling

cake met speculaaskruiden is erg lekker! Voor de sint doe ik er dan een laagje amandelspijs tussen... en een laagje botercreme

Mijn website: Presentaart

3

Wat dacht je van botercr

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Ik doe er schuddebuikjes als laagje op de botercreme of bbr. ook erg lekker !

5

Stoofpeertjes door de Zwitserse room, en ik heb toevallig net Gluhweingelei gemaakt dat lijkt me ook wel wat!
Heel simpel, een fles gluhwein, een pak perensap en 1,5 pak geleisuikerspeciaal tot gelei koken... http://www.wunderkessel.de/forum/weihna … gelee.html

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

gewoon door de cake of de biscuit een lepeltje speculaaskruiden. Mokka-botercreme ertussen, of koffiedessert. Heerlijke combinatie!

7

Ik vind Crand berry compot erg lekker als vulling :9 ook erg lekker in cupcakejes ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

Die van zwitsersroom en stoopperen lijkt mij wel lekker ,toevallig heb ik net stoofperen gemaakt. (lekker hoor)!Zelf had ik eerst in mijn hoofd om gewoon een stuk gevulde speculaas te kruimelen en dat dan op dezelfde manier te verwerken als de bokkerpootjes vulling of een laagje zwitsersroom of stoofperen , banket staaf is mischien ook lekker erdoor??/
Keus zat Chocola???Ja, is ook lekker.

gr gurdie

Taartie La Mama