Onderwerp: gele rozen
Dit is een lekker taartje geworden: biscuit met twee lagen citroenkwarktaartpudding, 1,2,3 botercreme en marsefond. Er is nog
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gele rozen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is een lekker taartje geworden: biscuit met twee lagen citroenkwarktaartpudding, 1,2,3 botercreme en marsefond. Er is nog
Zijn die rozen echt dan ??
Wauw hoe heb je die gemaakt met marsepein en hoe krijg je die randjes zo mooi.
ik vind ze super
Zijn die rozen echt dan ??
Wauw hoe heb je die gemaakt met marsepein en hoe krijg je die randjes zo mooi.
ik vind ze super
ik maak ze met flowerpaste (gumpaste) en ik krijg de randjes mooi door een "bonetool" te gebruiken. (ball tool wil ook wel)
Heel mooi zeg! Ze lijken net echt. Gele rozen zijn mijn favourite!
prachtig!
Nou heb ik al zoveel mooie bloemen van jou voorbij zien komen en toch doe je me iedere keer weer versteld staan. Geweldig, deze gele rozen!
Zo, en de taart is al weer zo goed als op (lekkere vulling!), maar........... wat doe je dan altijd met de bloemen????
Groetjes,
Ria
Prachtig weer zeg Astrid, ze worden steeds mooier en mooier jouw bloemen (net als ik denk dat ze niet mooier kunnen, komt er weer eentje voorbij )
wat een geweldige rozen!!!!1
Nou heb ik al zoveel mooie bloemen van jou voorbij zien komen en toch doe je me iedere keer weer versteld staan. Geweldig, deze gele rozen!
Zo, en de taart is al weer zo goed als op (lekkere vulling!), maar........... wat doe je dan altijd met de bloemen????
Groetjes,
Ria
Ik bewaar ze, een tijdje, in een mooi vitrine kastje. Daarna gaan ze in een gewoon kastje en uiteindelijk de prullenbak in!
ja theeleut daar gaan mijn bloemen ook in
is gewoon de techniek die ik wilde leren maar als je alles moet bewaren
maar ik ga toch maar eens wat maken
gewoon voor mijn website
Oh, wat een prachtige rozen!!
Chique taartje hoor!!
Je zou er haast aan gaan ruiken...
Oooo prachtig weer!!
Nou jaaaaaaa.... zet ze gauw in een vaasje... 't is toch net echt!!!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gele rozen