1

Onderwerp: weer een Nijntje stapel

Zo zie je niets anders dan Bumba, nu is Nijn weer erg populair.

Had al eens een stapeltaart a la Wendy gemaakt en aan de hand van die taart weer zo'n bestelling. Dit keer voor een jongetje dus meer jongenskleuren gebruikt.

De eerste van 3 grote bestellingen deze dagen, nu snel aan de slag met mijn bruidstaart voor morgen.

@Simone, probeerde weer het geleerde in praktijk te brengen, helaas loopt het taartenmaken niet altijd zo in lijn met fotograferen. Was gisteren pas laat klaar en vanmorgen vroeg werd ie al gehaald. Hopelijk kan ik je met mijn bruidstaart wel verbazen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6PH76J7L.jpg

vulling, onderste en bovenste taart botercreme met oreokoekjes en aardbeienjam en de middelste was chocolade biscuit met choco-botercreme en abrikozenjam.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: weer een Nijntje stapel

Wauw dit is mooi, knap gedaan weer :Y

3

Leuke taart, mooie kleurtjes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

4

Another one 'by Bien'...

... en wat voor een... wauw... wat een giga stapel... heeeeel mooi!

Nijntje en hond zijn weer super geboetseerd, Bien!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Ze blijven super de taarten van nijntje, ook deze weer

liefs mell

6

Wowie, heel mooi zeg! Zo strak afgewerkt, en de vullingen ... de water loopt alweer in mijn mond ;)

Groetjes Tweety!

7

Mooi! Het blijft echt een supertaart deze en de uitvoering is ook weer prachtig :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Errug leuk! Ik vind Nijn nog steeds een schatje!

Oh, hij is super Bien! Ik kan hem helaas niet gaan proeven, maar weet wel dat ie lekker is ;)  ( de taart is voor mijn neefje! )

xx mo

10

Weer een Nijntje-stapel die er weer op en top uitziet. Nijntje is wat mij betreft tijdloos. Dus...........dat er nog veel mogen volgen!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

11

Bien dat ziet er weer geweldig uit zeg. Mooi boetseerwerk en flinke stapel zeg! Leuke kleuren ook.

x Amy

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

12

Mooie vrolijke stapel geworden Bien, leuk ook met die meer-jongenskleuren!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"