1

Onderwerp: Terug van weggeweest..

Hallo allemaal!
Het laatste half jaar had ik nogal wat tegenslag en dus helaas geen tijd meer voor mijn favoriete hobby.. Maar ik hoop dat het tij weer een beetje gaat keren..
Wat is het forum trouwens ontzettend gegroeid!!
En niet alleen het aantal leden.. Ik vind ook dat iedereen die zo'n beetje tegelijkertijd lid werd met mij, ontzettend vooruit is gegaan!!
Ik hoop dat dat ook voor mij gaat gelden.. als ik meer oefen projecten heb/krijg.

Iniedergeval, als binnenkomer,heb ik geprobeerd om de tovenaar van Debbie B. te maken ter ere van de 10e verjaardag van mijn zoon.
Het gaafste was nog dat ik het geheim heb kunnen houden voor hem. HIHI! Wat was de verrassing groot voor m!

Ik heb meteen een vraagje, ik weet dat er al topics enzo zijn, maar het lukt me niet echt met de zoekfunctie om een passend antwoord te vinden, krijg alleen maar pagina's doorverwijzingen naar andere topics.. :(
Iemand heeft dus interesse voor een dergelijke taart... maar... wat moet ik er nu voor zoiets vragen??
sorry voor de vraag... maar... ik zit er gewoon echt mee in mn maag..

Kijken of het plaatsen van de foto's me nog lukt.. ik hoop het! 

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CRDYDMG8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LKP6PZMT.jpg

:) Bedankt voor het kijken!
Lieve groetjes Constance

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

Re: Terug van weggeweest..

wouw wat is die schitterend zeg! en wat je ervoor moet vragen, tja dat vind ik erg moeilijk ben pas een beginneling...

3

Welkom terug! en ooo wat een schitterend taart! Vindt de taart echt geweldig. Wat een hoop werk zit hierin, en de details .. wow!

Groetjes Tweety!

4

hihi.. ik ook.. dit is pas mn derde geboetseerde taart..

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

5

Het boetseren zit je wel echt in de vingers hoor!!!! Mijn man zag juist de foto en zei" Is dat een foto of een taart? Amaai dan mag jij nog wat gaan oefenen hoor" Dat was dus op mij bedoelt!!!
En inderdaad Amaai ....t'is een pracht van een taart geworden ...veel details en allemaal perfekt uitgevoerd :thumb: :thumb:
Wat prijs betreft : welk gedeelte is taart (de tafel) en de tovenaar is vol marsepein? Ik weet ook de grote niet maar op het eerste zicht zou ik zeggen 30à40 € ?????

6

O, wat is ie mooi! Helemaal geweldig super gaaf. Hier mag je toch wel minimaal 40 euro voor vragen, zoveel werk heb je erin zitten.

7

Wow.. echt heel mooi geworden zeg. Ik ken het figuurtje niet maar het is een hele aparte stijl, beetje fantasy-achtig ofzo =)

Mijn taarten enzo =) *klik*

8

Prachtige taart!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

9

Waw! Wat prachtig gedaan zeg! Hier zou ik 50 euro voor vragen!

Groeten,
Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

super mooi!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

wauw.dat is echt een geweldige taart!!!!
Daar mag je met recht wel 40 of 50 euro voor vragen!!!

12

Hij is heel goed gelukt. Minimum €50,00

groetjes Francisca

13

Das geen taart meer...

Das kunstwerk!!

14

Wauw Constance, je kunt niet zien dat je een half jaar niet zoveel hebt kunnen doen! In 1 woord prachtig!!

En inderdaad, minstens 50 euro!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

Ik ben heel blij dat je terug bent, want het is een superleuke taart!!!! Misschien afhankelijk van het aantal personen dat ervan moet eten, zou ik zeker rond de 25 euro vragen! Is ook afhankelijk van hoe goed je de persoon kent!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

16

Als je 3-D maakt gaat er al gauw veel marsepein of fondant in zitten. Ga uit van 3 euro per portie taart van 5X5 dat er uit te snijden valt en dan komt je een heel in de goede richting.

Hij is  super goed gelukt!!

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

17

Wauw! Ik krijg van Sinterklaas dit boek (ik kan haast niet wachten ;)) en deze staat hoog op mijn lijstje, maar zoals hij bij jou geworden is lukt het me vast niet. Hij is echt geweldig :Y! Prachtig die details: de muisjes, de boeken, de kaarsen... echt super :Y. Minder als 40,-- moet je voor zo'n prachtig exemplaar sowieso niet vragen!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

18

Gaaaaaf geworden zeg, echt supergoed gedaan!! En heel erg leuk dat je het ook geheim hebt kunnen houdem :-D En natuurlijk welkom terug!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

19

Wauw wat knap!! Echt heel mooi gemaakt zeg! Een hele aanwinst voor het forum dat je weer terug bent volgens mij ;)

20

Ik vind je taart prachtig

Maar ik kan je geen advies geven over de prijs
ik vraag blijkbaar altijd te weinig,
want mensen reageren altijd verbaasd: zo goedkoop?

cateren is ook gebakjes maken :)

21

wwwwoooooowwwww...wat een geweldige taart...helemaal top...welkom terug......ik heb ook geen idee wat je voor zo'n taart moet vragen.......hij is geweldig...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

22

Prachtig zeg!! Super gave taart, heeeel mooi gedaan :thumb:

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

23

oh wat mooi, tessa en evy zeiden gelijk; die zouden we niet willen opeten hoor! veel te mooi!
tjee wat een pronkstuk!!!
ik maak geen taarten voor een ander; heb geen idee van prijzen! maar ik vind 50 euro helemaal niet teveel gevraagd hoor!

ik functioneer alleen op suiker...

24

ongelooflijk prachtig!
Voor dit kunstwerk kun je minstens 50Euro vragen. Het hangt er ook vanaf hoe lang je er mee bezig bent. Kun je daar iets meer over zeggen? Je mag minimaal 10 euro per uur vragen vind ik, dus misschien helpt dat je met je rekensom?

25

Prachtig zeg, ik kan alleen niet zo goed beoordelen hoe groot hij is (lijkt me voor de prijs wel handig om te weten toch?)

Ik vind het echt schitteren maar ik zou zelf nooit 40 euro of meer betalen voor een taart (niet persoonlijk hoor, ik bedoel echt in het algemeen. Deze taart is super!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.