Onderwerp: Baby boetseren
Hoi,
Ik wil graag een baby gaan boetseren, maar nu wil ik graag weten welke kleut jullie gebruiken om een goed babykleurtje te krijgen.
Natascha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Baby boetseren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik wil graag een baby gaan boetseren, maar nu wil ik graag weten welke kleut jullie gebruiken om een goed babykleurtje te krijgen.
Natascha
ik meng vaak bij "naturel" marsepein stukjes rood/roos en geel en zo voeg ik bij tot ik de kleur ok vind...
Creamy peach van Wilton geeft een mooie huidskleur, heel klein beetje maar hoor!
bij de witte fondant een beetje gele en een beetje rode. Het werkt beter als je met stukjes gekleurde fondant werkt dan met twee soorten kleurstof.
Creamy peach van Wilton geeft een mooie huidskleur, heel klein beetje maar hoor!
Die is echt perfect !!!!!
ik gebruik voor huid meestal ivory, of idd rood en geel.
Hihi, ik gebruik voorgekleurd marsepein: huidskleur
En ik gebruik ook wel eens zelf gekleurd marsepein of fondant en dan inderdaad geel en rood. Gewoon een beetje proberen, komt vanzelf een keer goed. Succes!
Ik heb vanavond voor Sinterklaas z'n gezicht nog Coppertone van Wilton (echt heeel weinig heb je nodig) aangeraden
Ik doe altijd een beetje Berberis van SK kleurstof erdoor. Word een hele mooie huidskleur!
Gewoon huidskleur Het heet flesh.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Baby boetseren