1

Onderwerp: Een nieuwe verslaafde

hallo allemaal,

Mijn naam is Romana, 23 en kom uit Rotterdam

Jullie hebben er weer een 'verslaafde' bij!!

Altijd gek geweest op het maken van cake, maar vond het toch wel tijd voor het echte werk. Was dan ook helemaal verkocht toen ik samen met ma naar de beurs in ahoy was geweest (i love cake)

Ik wou even zeggen dat jullie prachtige dingen maken!! Echt fantastisch!!
Mag hopen dat deze beginneling zover zal komen!

Ben erg enthousiast over deze website en vind het ook prachtig dat jullie elkaar allemaal helpen en van die goeie tips geven!

Ben veel aan het werk maar probeer toch zoveel mogelijk tijd te maken om even bij jullie op de site te komen kijken en zelf wat te maken. Werk vaak tot laat (horeca, eigen restaurant) dus kom vaak pas laat op de site.  Maar doe me best...

hoop dat jullie mijn vraagjes ook zo goed kunnen beantwoorden!

Leuk om met jullie kennis te kunnen maken!

Groetjes Romana

2

Re: Een nieuwe verslaafde

Dag Romana (prachtige naam trouwens!!!)

Ook leuk met jou kennis te maken! We zijn elkaar vast tegengekomen bij I Love Cake, alleen wisten we niet van elkaars bestaan af! ;)

Maar daar gaat verandering in komen, begrijp ik uit je enthousiaste verhaal: je gaat ons verblijden met je taarten ! :Y

Ik heet je dus van harte welkom op deze site, dit gezellige forum en wil je een aantal van ons "in het eggie" zien, kijk dan ook eens bij het topic "Hoe zie jij eruit" bij "Ons kent Ons".  Natuuuuuurlijk ga jij daar ook een foto van jezelf bij zetten he ;)

Ik wens je veel plezier met bakken en decoreren, vergeet niet te fotograferen en natuurlijk je baksels te plaatsen in de Taarten Parade!

Succes en geniet van je nieuwe 'verslaving'!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

hoi koenie,

Dankjewel!! Volgens mij word het best gezellig hier!

Over die foto van mezelf moet ik nog even nadenken!! Ik en foto's gaan niet zo samen, haha. Maar zal me best doen.

En hoe moet ik dan foto's plaatsen?

groetjes romana

4

Hallo Romana ook namens mij ,van harte welkom op het leukste forum van Nederland, en je hebt echt een mooie naam, Heel veel bakplezier en voor je het weet ben je echt verslaafd  Gr Bettie

Veel taart plezier

5

dank je!!

ben geloof ik elke vrije minuut bezig hier. ja er is ook zoveel te lezen,pfff

maar het is echt heel leuk. heb het virus al flink te pakken hoor!!

groetjes romana

6

He welkom hier! Ik ken dat die vrije minuten. Ik moet ook bekennen dat ik elke minuut die ik over heb even hier inlog.
hahahaha, ja het is nou eenmaal leuk.

Hallo Romana,
Welkom bij de club!
je zult zien dat je het maken van taarten heel snel onder de knie zult krijgen.

heel veel bakplezier !

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!