Re: blauw met goud
Wauw onwijs mooi gedaan alles echt schitterend, echt geen woorden super mooi gewoon!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » blauw met goud
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw onwijs mooi gedaan alles echt schitterend, echt geen woorden super mooi gewoon!!!
Wat een prachtige taart, Super sjiek die kleurencombinatie.
Hij is geweldig! En... ach, die arme Ijsbrand... geef hem maar een dikke knuffel!
Wat een schitterende taart!! Ik denk dat je dat zelf nu, na hopelijk wat uren slaap, ook wel inziet
En wat Paloma zegt, inderdaad h
Prachtig gewoon. En ik sluit me volledig aan bij Jos
ik vind hem mooi en dat je het niet meer weet herken ik wel soms zie je het zelf niet meer helder na lange tijd, maard eze is heel mooi!
Ik hoop dat je weer een beetje uitgerust bent en je alles weer in het juiste perspectief ziet. Je hebt nog niets gehoord uit Gent, omdat de mensen daar in katzwijn zijn gevallen van bewondering. Deze mensen moeten eerst bijkomen, voordat ze kunnen reageren. Dan zullen ze alleen maar zeggen dat ze de taart fantastisch vinden. Hoe de taart smaakt, weten ze niet, want ze durven de taart niet aan te snijden. Ze zijn bang dat ze dan het 1001 nacht sprookje zullen verstoren.
Met andere woorden. HET IS EEN GEWELDIG MOOIE TAART!!!!
Bijzonder, bijzonder, bijzonder MOOI !!!!
Wauw, ik vind de kleuren combi erruuuuuuuuug mooi. Inderdaad een beetje colete Peters stijl. Super taart waar je trots op mag zijn !
Dit is ZOOOOO MOOOOOOI!!!!
Prachtig: die combi van blauw met goud...
TOP !!!
Super schitterend meid! Niet meer twijfelen hoor, het is gewoon mooi!
Ben benieuwd of ie heel overgekomen is in Gent.
En sterkte voor je kleine!
Ik vind m ook erg mooi... mooie kleuren combi....
Wat een prachtige taart. Gelukkig heb je een foto en dan kun je misschien als je bijgeslapen bent (als de kinderen de deur uit zijn) nog eens trots zijn! Prachtige combi van blauw met goud!
Vandaag eindelijk bericht gehad dat het super goed verlopen was. Fewww,ben ik opgelucht, want je wilt de klanten toch goed afhandelen mocht er iets mis gelopen zijn of zo.
Ik zou nog foto's krijgen. Ik ben benieuwd.
Nu ben ik wel content !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » blauw met goud