Onderwerp: het lijkt wel een bruidstaart!
Ik heb maar eens een dummy gebruikt om m'n bloemen op te showen! Anders word ik veel te dik!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » het lijkt wel een bruidstaart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb maar eens een dummy gebruikt om m'n bloemen op te showen! Anders word ik veel te dik!
P-r-a-c-h-t-i-g !!!!!!!
Je bent een kunstenares !
Zo zeg dit is inderdaad weer een kunstwerk zeg! Ik kan bij jou ook niks meer in de overtreffende trap complimenteren.
prachtig ebloemen maak jij zeg.....geweldig..
ooo ik ben in katzwijm gevallen . wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
Prachtige bloemen. Jammer van die dummy. Als je een taart over hebt en je weet niemand om die op te eten, dan bied ik bij deze mijn vader aan!
HEt blijft me verbazen, deze bloemenpracht!
Schitterend.
Zet Astrid... als we jou, zeg een jaar geleden, hadden gezegd dat je dit zou kunnen maken... had je ons dan uitgelachen of zat dit altijd al in je?
Met die dummy heb je helemaal gelijk: ik zou het eeuwig zonde vinden als je ons je mooie bloemenkunsten niet meer zou laten zien omdat je anders weeeer een taartje moet eten!
Maar mocht je weer eens een 'echte' maken... Odijk - Hurdegaryp... ken net...
Erg mooi!!!!
Geeft niets van die dummy. Zo kun je er wel langer naar kijken. Doet aan het kunstwerk niets af.
Wat weer een prachtig staaltje werk!!
Ja, WEER prachtige bloemen!!!!
Prachtig hoor!
Je kan er blijven naar kijken ...
ongelovelijk dat dit nep bloemen zijn! niet te geloven! dat wordt een aparte kast voor al je pronkstukken! en met kerst allemaal op tafel????
Ja, door een dummy krijg je van die geweldig mooie strakke taartjes ! Wat een mooie bloemen zeg. Net echt!
wauw mooi hoor!!!
super mooi
Weer helemaal schitterend. Prachtige kleuren trouwens.
Alweer zo'n ontzettend mooi exemplaar!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » het lijkt wel een bruidstaart!