1

Onderwerp: zak van Sinterklaas

Een last-minute taartje. Zo druk de afgelopen tijd en gisteren bedacht ik me ineens dat het wel erg gek is dat ik voor het sinterklaasfeest wat ik voor vandaag georganiseerd heb niet een taartje meeneem, ondanks dat ik al 50 cupcakes gebakken had voor de kinderen om te versieren!?!?!?

Dus niet veel tijd om het te maken en ook niet veel tijd om het taartje te fotograferen, Simone een statief staat nu echt op mijn verlanglijstje voor de kerst, had hem vandaag echt nodig, dus sorry meiden, niet helemaal scherp, maar geen flits en/of schaduwen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3AT7ZRSP.jpg

En meiden, sorry, zo druk, krijg niet te tijd om te reageren op alle taarten, zie er wel een hoop en ze zijn stuk voor stuk geweldig. Deze week nog een hele drukke week 3x een taart voor 40 personen, maar de week erna probeer ik weer op iedere taart persoonlijk te reageren.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: zak van Sinterklaas

Heel leuk. Ik wil wel mee in de zak die gevuld is met cadeautjes ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

Zo gaaf hoor!
Echt onwijs leuk :thumb:

4

Gaaf Bien, leuke zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

en bedankt he......ik heb nu gelijk dat liedje in mijn hoofd....

d

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

6

Voor een snel taartje is ie wel heel goed gelukt!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Hahahaha Petra, na vandaag ken ik weer alle sinterklaasliedjes en heb ik samen met de kinderen ge-jumped op 'die grote boot' , ja Sinterklaas die heeft een hele grote boot, vol met cadeautjes, oh die boot die is zo groot.....hahaha

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

8

Hahaha.... "en nou allemaal jumpen, losers..." hoor ik hier de hele dag in huis.

En hoe ik soms ook met mijn handen voor mijn oren sta... als ze er 's avonds (eindelijk) in liggen... en ik denk aan die 'jump'-momenten... moet ik toch even glimlachen...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Vandaag werd er gewoon tegen me gezegd door een van die kleintjes: sorry maar jumpen is alweer UIT!?!? Sta ik daar als hippe mama en met een techno sinterklaasnummer ( thuis geoefend met jumpen) om samen met al de kids te jumpen voor sinterklaas, gelukkig werd het door de kleinste wel gewaardeerd!!!

Prachtig om die ukkies te zien jumpen....

10

Bien schreef:

Hahahaha Petra, na vandaag ken ik weer alle sinterklaasliedjes en heb ik samen met de kinderen ge-jumped op 'die grote boot' , ja Sinterklaas die heeft een hele grote boot, vol met cadeautjes, oh die boot die is zo groot.....hahaha

Altijd goed om de liedjes weer even op te halen (wil ik trouwens weten hoe een jumpende Bien eruit ziet :D:D:D).
Wij kunnen zometeen weer oefenen: met San en de kids naar het grote feest van sinterklaas.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

11

Een hele mooie zak van sinterklaas!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Leuk zeg !!!!!!!!!!! Ideetje om te onthouden !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

hij is LEUKK!!

x mo

14

Oh wat ziet hij er leuk uit. Echt de zak van sinterklaas.

de taartgroetjes van Cindy

15

Superleuk, zo'n zak!

16

Hey Bien, wat een leuke Zak! Ziet er erg gezellig uit! En ook ik zit meteen met dat liedje in mn hoofd haha

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

17

Hij is leuk! Die gaat vast gekopieerd worden!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

18

oh wat leuk is deze ...ene ik moet woensdag en vrijdag muziekles houden...tjaa..... dan kan ik natuurlijk .... maar ik heb alleen zo weinig tijd..... en zo mooi als die van jou wordt hij niet.... prachtig gedaan hoor!!! :)

ik functioneer alleen op suiker...

19

[color=blue]Wat een leuk taartje!!
Wat ben jij druk met bakken zeg..wauw!! :D [color]

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

20

Leuk, leuk, leuk! En heel netjes gemaakt ook!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

21

ooo wat leuk toch die sint taarten. wat baal ik toch weer dat ik geen kleintjes heb!!!!! vind het nog steeds heel grappig. knap gemaakt die zak van sint!!!

22

Wat leuk zeg! Heel mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

23

erg leuk

24

onwijs leuk!

25