1

Onderwerp: plaatjes

Hallo!
Ik ben nieuw hier en ontzettend onder de indruk van al jullie mooie taarten. Nu wil ik zelf ook een taart maken, een Sinterklaastaart.
Nu is mijn vraag: waar halen jullie al die leuke (puzzel)plaatjes vandaan?
Ik woon in New York, dus ik kan hier natuurlijk niets vinden van Sinterklaas, dus ik moet het hebben van internet... maar bruikbare plaatjes voor een beginneling kan ik niet zo gauw vinden...
Alvast bedankt!
Groetjes,
Astrid

2

Re: plaatjes

http://www.schoolplaten.com/nl-kleurpla … s-c97.html

Ik dacht eerst, welke gek is er om 3.55 op het forum? Maar ik snap het al! Hoop dat je hier wat aan hebt! Veel plezier!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Wat ook een leuke is is www.kleurplaten.nl
En als je googled op je onderwerp bv kleurplaat sinterklaas dan krijg je eenhele reeks met sites
Succes met je eerste taart.

4

hallo honeybee
wat leuk een overzeese taarten freack
ik sluit me bij de andere personen aan wat de sinterklaasplaaten betreft.
maar ik had een vraagje aan je,weet jij wat leuke site`s over taarten in amerika voor ons . kunnen we ons ook eens vergapen aan de overzeesetaarten.
ik wens je een fijne sinterklaasavond met je eigen gebakken sinterklaastaart en mischien kom je ook nog een pepernoten recept tegen, en zo niet roep dan onze hulp in.
groetjes grobbelia

5

Wat leuk!
Ja, kleurplaten kan je op internet vinden, maar jij kan lekker allemaal taartspullen kopen daar waar wij moeilijk aan kunnen komen :(
Lekker pepernoten bakken daar of niet ;) :9
En succes met je sinterklaastaart, wel ff showen hier he? :Y

Mijn website: Presentaart

6

Hallo allemaal!
Dank jullie wel voor de leuke en snelle response! Ik ga gelijk kijken op de sites!
Heb vandaag de taartspullen gekocht die ik nodig heb. Ik had al een en ander van een Wiltoncursus die ik ooit gevolgd heb hier.
Heb mij deze week beziggehouden met gingerbreadhuisjes, ik heb er nu 3 gemaakt, maar nu moet het 'grote werk' gaan gebeuren: de sinterklaastaart :-)
Ngomaals bedankt, als het lukt horen jullie t!