1

Onderwerp: verslaafd...

Het heeft lang geduurd (ik denk dat ik ongeveer 2 jaar terug al af en toe op het forum kwam) maar ik ben nu toch echt besmet met het welbekende forum virus. Vandaar dat ik me even wil voorstellen.

Ik ben Lisette 37 jaar ik werk niet dus tijd genoeg om te bakken, als ik niet zolang achter de pc zou zitten.

Zelf zou ik graag nog eens een barbie taart willen maken maar geen van mijn 5 jongens wil er een voor zijn verjaardag. En hoe meer taarten ik hier zie hoe groter m'n wensenlijstje wordt van wat ik nog allemaal wil maken, dus blijf ik nog wel even.

groetjes

2

Re: verslaafd...

Hoi Lis,
Welkom bij deze verslaafde tantes ( en ooms, maar daar zijn er toch niet zo heel veel van). Je schrijft ik werk niet, maar in de volgende alinea schrijf je dat je 5 jongens hebt. Dus volgens mij heb je een heel drukke baan!!
Veel plezier en show eens een taartje!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

Lis schreef:

Zelf zou ik graag nog eens een barbie taart willen maken maar geen van mijn 5 jongens wil er een voor zijn verjaardag.

Ha, dat had ik ook, toen heb ik hem maar voor mijn eigen verjaardag gemaakt ;)

Welkom bij de club!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

whaha je kan hem altijd in het roood maken voor de kerst
welkom bij de club!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

Jaaa... gewoon doen, die Barbie...!
Geen nichtje of buurmeisje???

5 jongens... nou zeg... van jou kunnen we dus een hoop taarten verwachten ;)

Succes en veel plezier bij het bakken en vergeet niet ons alles te showen he!

(zie je nou wel, het virus woekerde al die tijd al...)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Ha, een barbie voor de kerst, ik zie het al helemaal voor me en heb ook gelijk even m'n oude barbie van boven gehaald om even te passen.

Alleen is m'n barbie een beetje lang (of de tulband vorm te kort).......

7

Hee, wat leuk, iemand met 5 jongens :). Ik dacht dat ik er al veel had (ik heb er 4). Die barbie-taart maak je toch gewoon met je eigen verjaardag, tenslotte is het dan jouw dag ;):Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Welkom bij de club van verslaafde Lis,

Lis schreef:

Ha, een barbie voor de kerst, ik zie het al helemaal voor me en heb ook gelijk even m'n oude barbie van boven gehaald om even te passen.

Alleen is m'n barbie een beetje lang (of de tulband vorm te kort).......

Of de benen er (tijdelijk) af of een ondertaart erbij met dr voeten erin.

En met die gasten moet je het gewoon goed aanpakken...........mama wil best een mooie cars, spiderman (vul maar in) taart maken, maar dat is niet genoeg voor alle mensen die komen (je maakt gewoon een klein maatje), we maken er gewoon een prinsessentaart bij (:lol:) er komen toch ook meisjes

Alles goed???? nee 3 fout