51

Re: Als dit in het echt NIET gebeurd gaat het goed. :o)

ik vind heme cht super tof!!!!

52

Wat moet ik nog meer zeggen? - zucht -
Prachtig!

53

Moraal van het verhaal: loop nooit de keuken uit met katten in huis! Helmaal net echt gemaakt, Wendy! TOPPIE!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

54

Hij is weer helemaal supergaaf :Y :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

55

fantastisch! je blijft kijken!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

56

Alle machtig prachtig. Ze springen er bijna af....

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

57

Beetje late reaktie maar wil toch nog even zeggen dat ik deze taart echt helemaal super vind!! Die eitjes op de grond, spuitzakje mixer etc etc! Fantastisch!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

58

Wow, wat een werk! En wat mooi, helemaal tot in de details afgewerkt! Schitterend!

Groetjes Tweety!

59 Laatst bewerkt door mlensink (27-11-2007 21:56)

hey wendy, even een vraagje. Ik heb op je website gekeken en je hebt werkelijk prachtige taarten. Nu heb ik een vraagje over de puzzel taarten. Een simpele puzzel taart gaat nog wel. Die is gewoon plat. Maar hoe krijg je bijv je aladin taart (princes) zo mooi. Met 3d zeg maar. die vormen in het haar zodat je ook echt ziet dat het haar over het gezicht valt, en bijv de borsten etc. Zoals het haar, had ik al iets geprobeerd net als 3d knippen om eerst een geheel plaatje te snijden met hoofd en haar, en daar haar over heen te plakken maar dat was niet echt een suc6. Ik vind die taart van jou zoooo ontzettend mooi, en ben erg benieuwd.
groetjes maaike

60

super gemaakt hihi lijkt zo uit een disney film hihi

61 Laatst bewerkt door wendy (28-11-2007 11:53)

Bedankt voor al jullie leuke reacties en lieve woorden. :)
Ben hier niet zo veel geweest want ik ben druk bezig met mijn workshopruimte. :Y
Natuurlijk heb ik wel steeds tussendoor jullie mooie baksels gezien en deze reacties gelezen. :)
Hier nog even wat antwoorden.

karine schreef:

Amaai en dat zonder voorbereiding!!! Tja der kruipt toch wel heel wat tijd in zo'n taart h

62

mlensink schreef:

hey wendy, even een vraagje. Ik heb op je website gekeken en je hebt werkelijk prachtige taarten. Nu heb ik een vraagje over de puzzel taarten. Een simpele puzzel taart gaat nog wel. Die is gewoon plat. Maar hoe krijg je bijv je aladin taart (princes) zo mooi. Met 3d zeg maar. die vormen in het haar zodat je ook echt ziet dat het haar over het gezicht valt, en bijv de borsten etc. Zoals het haar, had ik al iets geprobeerd net als 3d knippen om eerst een geheel plaatje te snijden met hoofd en haar, en daar haar over heen te plakken maar dat was niet echt een suc6. Ik vind die taart van jou zoooo ontzettend mooi, en ben erg benieuwd.
groetjes maaike

Tsja, hoe leg je zo iets in een paar zinnen uit?
Kom gezellig eens een workshopje volgern zou ik zeggen. :lol:
Hihi, geintje, niks verplicht hoor, maar ik kan dat eigenlijk alleen maar laten zien, niet vertellen. :)

Berichten [ 51 tot 62 van 62 ]

Pagina's Vorige 1 2 3

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Als dit in het echt NIET gebeurd gaat het goed. :o)