1 Laatst bewerkt door irene evy (25-11-2007 22:48)

Onderwerp: afscheid stagaire,vriendin

ik was/ben zo verdrietig, mijn stagaire die 2 jaar geleden bij me kwam stage lopen en (eh..ja...) bleef hangen heeft een baan gevonden en ging dus bij me weg... triest voor mij... het was zo'n fijne collega! (ze is nu mijn collega muziektherapeut alleen in een ander verpleeghuis.)
maar gelukkig; haar dochter kwam en we hebben een afscheidstaart gemaakt; deze is door mij gemaakt gevult met eh...vullingen die elena meenam (witte chocomouse en botercreme) en wat gekruimelde daim eronder en witte fondant eroverheen.
iedereen vond de taart lekker en mijn stagaire gelukkig ook...grijns...http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMXDDRZ4.jpg
o jee. wat doe ik nu weer verkeerd...soms lukt het en soms ook niet...grrrr. help!

ik functioneer alleen op suiker...

2

Re: afscheid stagaire,vriendin

Als je een foto wilt plaatsen, moet hij eerst ergens op het internet staan (bijv. bij mijn album.nl)!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

aha...dat was het! dank je wel...het is laat en zo.....

4

en hieperdepiep het is gelukt! dank je wel!

5

Wauw wat een hoge taart!!!
Leuk ook!

6

Wat een leuke muziektaart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Ik heb het bij die andere taart al aangegeven, maar nu met de juiste foto op de juiste plaats nog eens: een keigaaf muzikaal taartje!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

8

mooi en superhoog zeg !!

9

Wat een prachtige mooie hoge taart!

Gave muziek sleutel erop... en heeeeeeerlijk klinkt ie ook nog eens :9 ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl