Re: Als dit in het echt NIET gebeurd gaat het goed. :o)
Ahhh...hij is leuheuk !!!! Je had er ook 1 in een kitchenaid kunnen laten plassen...haahahaha..misschien een goeie voor de volgende taart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Als dit in het echt NIET gebeurd gaat het goed. :o)
Ahhh...hij is leuheuk !!!! Je had er ook 1 in een kitchenaid kunnen laten plassen...haahahaha..misschien een goeie voor de volgende taart
Is deze taart een toneelstuk of is je dit echt ooit overkomen. Zoals Nicole al zegt, eentje in de Kitchenaid alten plassen. Dat is echt gebeurd.
SUPER TAART, sluit me aan bij alles wat er al over gezegd is.
Ontzettend leuk en geweldig! Laat m'n dochter em maar niet zien. Die is helemaal poezengek en dan weet ik wel wat ik moet maken voor haar verjaardag. En dit is toch wel wat te hoog gegrepen voor mij. Zo mooi als jij dat kan krijg ik dat natuurlijk nooit.
Groetjes Jolanda
Echt ontzettend leuk, vooral die eieren !!! Helemaal geweldig !!!
Nou die eitjes ongelovelijk!! Top taart weer hoor Wendy!
mooi!
hier had ik het laatst ook, ik had net alle lettertjes gedaan van mijn boek-taart, lagen mooi te drogen, ging de telefoon. Nog geen 5 min weg geweest of een van de katten was op tafel gesprongen (die zakken met marsepein en fondant blijken lekker te ruiken en ze durven echt in die zakken bijten!), op de letters: de helft helemaal plat of verkreukeld. Eigen schuld, dikke bult zeker? Ik kan toch niet echt kwaad zijn op zo'n moment
Hij ziet er weer geweldig uit. En dat zonder voorbereiding. Pff wat een werk.
WAUW!!! Zo mooi weer!
het is weer een plaatje......wat een details.....wederom diep onder de indruk
Wat een super taart weer . Echt geweldig leuk gemaakt met prachtige details, het is een hilarisch tafereel geworden waar je naar blijft kijken!
Oooh, helemaal WAUW weer!!!
Echt heel erg gaaf! Met die kapotte eieren en die poesjes die allemaal stoute dingen uithalen, hihi! :D
Dat mixertje... Echt TOP!!
Wat is die weer gaaf!!!!
Dat wil ik ook leren!
Ow wat is ie weer suuuuper leuk zeg!! Hoe heb je 't weer bedacht Of kreeg je inspiratie in je eigen keuken ??
Echt geweldig weer alle details, zo leuk om alles te bekijken...
Ik snap niet hoe je dat voor mekaar krijgt, zonder iets van te voren voor te bereiden.. ik zou helemaal in de stretch zitten..
Onwijs mooi gemaakt...echt een top taart weer!!!
Wauw, Wendy, het is alweer een echt kunststukje geworden. Prachtig, da's het enige wat ik hierover kan zeggen.
Ik heb het persoonlijk niet zo op katten (ik vind het allemaal prima zo lang ze maar van een ander zijn) maar deze van jou vind ik helemaal geweldig en zou ze zo ondanks de rommel die ze maken meteen adopteren!.
Nee even zonder dollen, het zijn schattige superrommelmakende poezebeestjes.
Weer op en top een echte Wendy Kijk Taart!
greetsz KiT
Ow Wendy, echt weer een plaatje om naar te kijken, al die details, daar heb ik nou echt de tijd voor nodig om het allemaal te bestuderen. Echt prachtig die kapotte eitjes, het pakje boter, de spuitzak, de mixer en uiteraard de poesjes!
Bedankt Wendy, mijn moeder wil hem nu ook. En hoe vaak ik ook zeg, dat kan niemand, dat kan alleen Wendy, maakt niet uit.
In
Hij is zooooooo grappig, al die details!!!!
Niet te geloven wat een geweldige taarten je maakt. Je moet er tien keer naar kijken voordat je alle details gezien hebt!!!! SUPER gedaan.
In 1 woord; Schitterend!
Wendy..wat heb je dat weer prachtig gemaakt!! En die mixer..ben sprakeloos....
Hoi Wendy, de taart is super. Vandaag ga ik in de parade ook mijn taarten showen die ik bij jou heb gemaakt. Ik kijk erg uit naar de puzzelavond en ga binnenkort mijn eerste taart maken.
Ik vind dat naast de mooie taarten die je maakt een supermens bent. Al die drukte en dan toch de tijd nemen om me zo af en toe over de mail te helpen als ik het even niet weet wat te doen of te bestellen.
SUPERRRR
Groetjes Roos
Hij is prachtig Wendy, weet gewoon niet waar ik moet kijken, weer zoveel te zien. Alleen maar oh en ah als ik er naar kijk. Je blijft een 'original' qua taarten maar ook qua persoonlijkheid!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Als dit in het echt NIET gebeurd gaat het goed. :o)