Onderwerp: Mijn eerste Elmo taart en een taart met wolken
Hoi,
Ik wilde altijd al een Elmo taart maken en dit was mijn kans. Ben er ook trots op, want het was erg goed gelukt.De ondergrond is hard roze ( nieuwe wilton gel Rose gekocht
De bauwe taart met wolken, is misschien een beetje saai, maar de klant wil namelijk een helikopter van Lego erop zetten. Eerst was de bedoeling om lego taart te maken, maar ik zei : is het niet leuk om een blauwe taart met wolken te maken en op de wolken zijn naam. En dit vond ze eigenlijk nog leuker. Nu moet ik geduldig afwachten tot ze een foto maken met de helikopter
De taarten zijn 2 lagen gevuld, allebei met banketbakkersroom. Ik heb voor het eerst de taartzaag gebruikt, echt Had ik veel eerder moeten hebben, zo maak zaag je super mooie lagen van je taart
Beide taarten zijn voor 1 klant. Eigelijk werden zouden ze om 12.00 opgehaald worden, vanochtend 6.00 de wekker gezet en gaan bekleden, gister avond had ik onverwachts personeelsfeest met werk, dus uitslapgen zat er vandaag niet in. Taarten keurig op tijd af ( 11.00) krijg ik een sms mag het ook om 16.00 ? Tja dat kan. Maar omdat de TOMTOM niet goed mijn adres kende hebben ze er een uur over gedaan om het te vinden. Lang Leven de nieuwbouw Mijn TomTom ken het adres ook niet, zelfs niet met update. Arme mensen ze kwamen helemaal uit Uitgeest Ik dacht dat ze uit Hoofddorp kwamen. Het is een klant via via namelijk
Bedankt voor het kijken, ik ga nu maar de volgende taart bakken en bekleden voor morgen
www.taartenvanmanika.nl