Onderwerp: pooh in snoepjesland, ...en nog taart
De eerste van de drie taartjes is er eentje voor de jarige Rene
*Tovertaartjes: ik tover het taartje van je dromen*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » pooh in snoepjesland, ...en nog taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De eerste van de drie taartjes is er eentje voor de jarige Rene
De poohtaart is erg leuk geworden!! De zuurstokken zijn ook erg leuk bedacht zo!
De taart voor oma is ook mooi geworden! En wat een mooie bloemetjes bij de laatste taart!!
Wat is Pooh leuk geworden.
die bloemetjes zijn ook een hoop werk geweest.
Alledrie zijn het prachtige taarten maar ik vind de pooh taart zooooooooo leuk!!
Alle drie mooi maar ik ben weg van je Pooh-taart , prachtig is die!
kan me voorstellen dat de vlaggetjes niet wilden blijven hangen, maar het resultaat mag er echt zijn, hele leuke taart geworden!!
Vind ze allemaal erg mooi!!!
Zo wat een prduktie. Erg leuk je Poohtaart hoor! Schattig!
en je bloemjes zijn heel mooi gemaakt, wat een werk.
Nog gefeliciteerd met oma.
jij ben druk geweest zeg.. mooie taarten allemaal.
Pooh is geweldig met de snoepjes !
zo mooi geworden zeg
Ze zijn alle 3 erg mooi geworden. Ik vind het laatste stuk toch het mooiste. Die bloemetjes zijn prachtig.
Wauw wat een hele mooie taarten daar mag je oprecht fier op zijn hoor!!!
Leuk en lekker fel!
Je mag fier op alledrie zijn hoor!
Ze zien er geweldig uit... Pooh en knorretje zijn lief maar de taart voor oma vind ik persoonlijk ook erg mooi!
ze zijn mooi alle 3 en ook mijn favoriet is Pooh!
Catherine: de vlagjes wilden wel goed blijven hangen hoor ...'t was alleen dat ik mn ijzerdraad aan de zuurstok wilde zonder dat je het zag waar ...dus dat ie gewoon uit de zijkant van de zuurstok kwam. Dus moest ik de zuurstok in twee gedeeltes maken, draad ertussen en dan er
Ze zijn alle 3 mooi zeg! Nog gefeliciteerd met je oma!
je pooh taart is erg vrolijk zeg, vooral met die zuurstokjes erbij.
Mooi die Poohtaart, knap dat je het voor elkaar hebt gekregen met die ijzerdraad in de zuurstokken verwerkt....
Ik vind de bloemetjes op de kale biscuit ook een erg goed idee, ze kleuren er mooi bij en ik ken ook meerdere mensen die niet van een dikke zoete laag op de taart houden!
Groetjes, Jozien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » pooh in snoepjesland, ...en nog taart