Onderwerp: En ook een paar van mij .........
Zo he, he dat waren ze voorlopig even hoor, ik ben er klaar mee ! Nog helemaal niets aan Sinterklaas gedaan, m'n hoofd zat steeds vol met taart, taart.. taart 
Maar goed nu de laatste klaar dus nu kan ik me helemaal storten op de inkopen voor de Sint, rijmen en surprises... goh wat zou ik zelf voor surprise krijgen.. ben zoooooo benieuwd 
Maar goed, de eerste een Harry Potter. Annet heeft het hoofd gemaakt, want er zou iemand komen die wilde kijken hoe wij nou zo'n puzzelplaatje maakten. Helaas kwam die persoon niet, maar ik was dus wel flink opgeschoten 

Samen een pietentaartje gemaakt voor de workshop puzzelen die wij hebben gegeven aan personeel van het Westfriesgasthuis in Hoorn.

Toen woensdag mijn eindwerkstuk voor de ACDS. Met dank aan Karin en Lara voor de inspiratie en de how-to. Plaatje heb ik trouwens bijna volledig gejat van internet 

En nu dus de laatste voor morgen. Voor een meisje dat werd 1 jaar. "Doe maar iets met bloemen en vlinders" en roze want ze is de vierde op rij. Ze heeft 3 grote broers en nu een meisje dus het moest wel echt een meisjestaart worden.

De zijkanten en zo kan je nog in mijn album zien, maar anders werd het helemaal zo'n lang onderwerp 
Nou dames, de produktie hier ligt hoog en ik zal nu ook weer proberen om weer eens te reageren
Van de week heb ik ze niet eens allemaal bekeken, errrug he 
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/
..Vind het kaartje eraan trouwens een heel mooi detail!