Re: "Zoet assepoesje"
Oooooo wat een mooie Assepoes! Vind het een heel erg mooie taart geworden! Die letters zijn ook gaaf! Ga ik ook eens proberen....
http://www.mijnalbum.nl/Album=EJ44G686
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » "Zoet assepoesje"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oooooo wat een mooie Assepoes! Vind het een heel erg mooie taart geworden! Die letters zijn ook gaaf! Ga ik ook eens proberen....
IK BEN VERLIEFD!!!!!! op jou taart!!! wat is die mooi zeg!!!!!!
Dit is echt prachtig!
Wow wat een mooie assepoester, is mijn favoriete sprookje. Ik vind hem helemaal geweldig met al die mooie bloemetjes er naast.
Oh wat een plaatje!!! Schitterend gemaakt!
dit is echt een super meisjes taart. Je cinderella is heel mooi gepuzzeld, samen met de bloemetjes ernaast, gewoon hartstikke mooi.
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi! En wat een schitterend, bijpassend onderbord, hoe krijg je het weer bij elkaar gestyled! Zwoele oogjes! Dat gehannes met Mega-muts heeft goed gewerkt! Top!!
Groetjes!!
Een prachtige Assepoester heb je gemaakt!! Alles is mooi, de ogen, de kleuren, de bloemen, de letters, kortom goed gedaan!!
Hele mooie taart!
En prachtige letters ook!
Ohhhh nou alles wat ik wilde zeggen is al gezegd zie ik......
Maar wat mooi zeg...............
Echt prachtig, hele mooie zachte kleuren en inderdaad super oogjes (maar ik vind de hele Assepoes erg mooi gepuzzeld). Je letters zijn ook erg mooi en al die glitters ook, alles is dus eigenlijk mooi .
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » "Zoet assepoesje"