1

Onderwerp: mijn spongebob

Zo, en nou ben ik moe. Dat doe ik dus nooit meer, eerst een complete werkdag, kinderen in bad en naar bed en dan nog eens een dubbele taart bekleden. De kapsels had ik al, en de botercreme ook. Gelukkig ook al het fondant gekleurd, maar toch. Het meeste priegelwerk kan pas lastminute.

De kapsels zijn 1 x moscovisch met citroenaroma, en 1 groen kapsel, gevuld met mascarpone en kersen.

Welterusten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FREHHJF6.jpg

o ja, dit is in opdracht van een collega uit Utrecht, die morgen een afspraak heeft in Amsterdam en om 15.00 uur naar Zwolle komt om zijn taart op te halen. Als dat niet echte collega-liefde (hahaha) is. Voel me wel vereerd op deze manier.

2

Re: mijn spongebob

heel vermoeiend, ik begin ook altijd te laat maar ik vind hem super!
Mariska

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

3

Ik vind m erg leuk! Slaap lekker :)

4

Hihihi, hij is leuuuuuk.
super tof.

slaap lekker.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

5

Zo die heb je leuk gemaakt!!En ja priegelen is toch leuk;) Groen deeg..hoe heb je dat gedaan? Met kleurstof?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

6

Hij is erg leuk (en volgens mij mega groot) en klinkt lekker.
Ik ken dat te laat beginnen en dat plannen gaat ook al nooit zo goed.
Zou vandaag overdag aan taart beginnen, vanmiddag tijdens het slaapje van de jongste vullen en bekleden......is het kind ziek en wil dus helemaal niet slapen maar alleen op mn schoot zitten (had vanacht al tot half 2 gejengeld dus ik was vandaag al lichtelijk verrot) ik denk ga ik vanavond als de meiden op bed liggen gelijk beginnen.....val ik rechtopzittend, met een volle beker koffie op mijn borst zeker 3 kwartier in slaap op de bank (hoe moe kan je zijn) tja toen was het pas half 10 toen ik begon en hij is nog lang niet af, morgen maar verder (en ik moet morgen ook nodig boetseren voor mijn dochters eigen taart..en boodschappen doen, en mijn huis nog een beetje aan kant voor de verjaardag mmmmmm het worden lange dagen en korte nachten :D gelukkig is haar taart voor zondag dus ik heb nog even)

Alles goed???? nee 3 fout

7

Heel leuk gemaakt.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

Hele gave taart is het geworden!!

9

Wow, wat ie goed gelukt, daar heb je mijn vriend niet voor nodig hoor hahaha

liefs mell

10

Ik vind hem helemaal geweldig.

11

Hij is ~heel erg leuk geworden, helemaal Spongebob! :Y

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

12

Daar zou ik ook graag een stuk voor rijden!!!

Ziet er geweldig uit... wat een leuke Bob!!!

Vertel eens over dat moskovisch kapsel: koop je de mix en moet je er dan nog wat extra's (eieren, melk, boter, water?) doorheen doen? Of werkt ie precies hetzelfde als de webshop mix? Waar je dus alleen eieren en een klein beetje water bij hoeft te doen?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

13

wat een gave bob!!!!!
En heb je lekker geslapen?!

14

Leuk, hoor!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

15

Spongebob ziet er goed uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

16

Hij is Super! Tja en laat beginnen, ik ken het ook. Maar ik vind het wel lekker hoor als de kinderen op bed liggen, kan ik tenminste aan een stuk door werken! Maar ja, consequentie is wel voordat je klaar bent en alles opgeruimd is...is het laat..:)

17

Koenie schreef:

Daar zou ik ook graag een stuk voor rijden!!!

Ziet er geweldig uit... wat een leuke Bob!!!

Vertel eens over dat moskovisch kapsel: koop je de mix en moet je er dan nog wat extra's (eieren, melk, boter, water?) doorheen doen? Of werkt ie precies hetzelfde als de webshop mix? Waar je dus alleen eieren en een klein beetje water bij hoeft te doen?

Hoi Koenie,

Mijn collega was sprakeloos. De taart hoeft niet eens meer lekker te zijn, hij vindt het nou al goed. Wat hij nog niet weet is, dat het kapsel groen is. Dat wordt de verassing morgenmiddag.

ik heb gewoon kleurstof door de mix gedaan. Dus echt een makkie. Volgens mij is de moscovische van de Hanos dezelfde als van de webshop, want er hoeven ook alleen maar water en eieren in. En is super lekker en luchtig.

18

Wow wat een super Sponge Bob zeg! Ben benieuwd wat je collega gaat zeggen over de groene kapsel!

Groetjes Tweety!

19

Hij is erg mooi geworden!

20

wat een leuke bob ik wordt er vrolijk van. knap gemaakt

21

geen wonder dat je collega zo enthousiast was; leuk joh