1

Onderwerp: Ja, ja weer een vraag......

Daar was ze weer met de zoveelste vraag.........................

Ik wil morgen tobleronevulling maken, maar nu is de slagroom tenminste houdbaar
tot morgen.......maar is het nu zo dat als je de slagroom hebt verwarmd/verwerkt
dat ie dan langer houdbaar is ??????? Of morgen toch maar even naar de appie
voor nieuwe potjes slagroom, en een heerlijk romig toetje morgenavond ????

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: Ja, ja weer een vraag......

Geen idee of het dan langer houdbaar is, maar ik ben zo'n muts die dingen die over de datum zijn gelijk weggooi en dat zou ik in dit geval ook doen, gewoon even nieuwe kopen!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Hmm, ligt er voor mij toch aan of het houdbare slagroom is, of was het al gekoelde slagroom? Houdbare slagroom moet nog met een dagje kunnen, maar dan moet de taart wel morgen op. jammer..... ;) Gekoelde (verse) slagroom zou ik weg kieperen en nieuwe kopen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Ik heb inmiddels alles weggekiept, kwam er achter dat ik er dus ook 1 had gekocht
die op de dag van aanschaf al over de datum was........................GROM !!!!
Dus zo even naar appie en lekker verse slagroom halen........en nog wat dingen die
ik vergeten ben......zucht ........ als mijn hoofd ook los zou zitten....

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

5

Ik zou hem ook niet gebruiken. Als je de taart niet in 1 x op krijgt en paar dagen later weer een stukje neemt, kan je misschien ziek worden.

Maar ik zie al dat je het hebt weg gegooid en nieuwe gehaald. Ik pak altijd de boter, slagroom wat helemaal achteraan staat :lol: Die zijn altijd het langs houdbaar. :lol: Mensen zullen wel denken :think: Wat een aso. Maar ach ja.....

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl