1

Onderwerp: mokkacreme met niet te ingewikkelde vulling

Hoi,

Vrijdag of zaterdag ga ik maar eens serieus zitten voor Jason zijn taart. Ik heb nu verschillende combinaties in gedachten maar weet niet welke ik zal gebruiken.

Ik heb van de week eens de botercreme mix van de webshop gemaakt met oploskoffie, die was erg lekker dus die wordt het zeker en dan wat erbij, moet niet te zwaar zijn.

Chocoladebavarois (zo een mix waar je de poeder moet mixen met water dan slagroom er door heen moet doen) Kan mokka hoe dan ook bij chocolade vraag ik mij af?
Slagroom (Kan mokka in combinatie met slagroom eventueel met manderijntjes erdoor?)
Banketbakkersroom (volgens mij vrij standaard en zeker goed in combinatie met mokka)
Banketbakkersroom/slagroom (waarschijnlijk weer te zwaar?)

Overigens is het ook een optie om gewoon slagroom en chocoladebavarois te nemen en dan wel mokkacreme om de taart mee glad te maken maar dan wordt hij denk ik wel weer zwaar.

Bedankt !!!

2

Re: mokkacreme met niet te ingewikkelde vulling

Caramelcreme is ook lekker met mocca creme!
Of met bananen bavarois (ook uit zo´n pakje)
Of met banketbakkersroom
Of met choco mouse

Mmmm, klinkt allemaal lekker
Succes!

Groetjes, Jos

3

Die bananenbavarois klinkt wel erg lekker ja. We hebben hier alleen een bavarois, dat heet Sahnefest, wordt verkocht in doosjes bij piece of cake. Ik zal eens kijken of ik ergens in de supermarkt bananenbavarois kan vinden. Maar jij zegt ook dat de combi choco/mokka best kan?! Toppie.

4

Ik ga morgen mijn taarten vullen met mocca en choco botercr

Groetjes,
Angela