1

Onderwerp: grote zak poedersuiker bewaren??

Mijn broer heeft gisteren een 5 kilo zak poedersuiker voor me meegenomen van de Hanos,maar nou is mijn vraag,hoe kan ik dat het beste bewaren??
Iets van een grote afsluitbare emmer of zo?
En moet ik het daar dan in legen of de plastic zak eromheen houden??
Wat doen jullie??
Groetjes Darlene

2

Re: grote zak poedersuiker bewaren??

Ik heb een zak met afsluitclipje in de keuken staan, die moet eigenlijk nog in een emmer maar daar kom ik maar niet toe en emmer met losse suiker in de workshopruimte (emmer waar rolfondant in heeft gezeten).
Gewoon zorgen dat je het droog bewaart, maakt niet uit of het in zak in emmer of los in emmer zit.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

bedankt voor je snelle reactie,Marianne!!
Ik ga in ieder geval op zoek naar een emmer waar het in past!!

4

Ik heb het gewoon in de zak zitten, daar zit zo'n handig clipje aan die je goed vast kan maken (strak). Ik schep het in een handig doosje (van anderhalve liter ofzo?), met een soeplepel anders duurt het me te lang.
Dat doosje staat bij m'n bakspullen, die gebruik ik als ik het nodig heb, en is het doosje leeg dan vul ik hem weer uit de zak, dan zit je ook niet altijd met die zak te klooien. Maar heb hem gewoon staan en klontert niet, maar misschien heb ik een erg droog huis ;)

Mijn website: Presentaart

5

Ik heb bij Ikea zo vooraad , het is een glazen pot ( de grootste van die versie ) die vul ik en de rest bewaar ik net als Mascha in de zak en met zo'n clip afsluiten !!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl